جمعه ۰۲ آذر ۱۴۰۳ - 2024 November 22
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۴
بر اساس اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران:
بر اساس آخرین نتایج اعلام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در پايان آبان ماه سال جاري، امتیاز شاخص رضایت مشتریان ایران‌خودرو از خدمات پس از فروش، به عدد 753 رسید.
کد خبر: ۳۲۶۷۹
رضایت مشتریان از خدمات ایساکو افزایش یافت

تیتر20 - معاون خدمات پس از فروش شرکت ايساكو با اعلام این مطلب گفت: طبق نظرسنجی‌ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از مشتریان، خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، از پاییز سال گذشته تا کنون توانسته به صورت صعودی امتیاز خود را در حوزه خدمات ارتقا دهد و از امتياز 747 در آبان سال 96 به امتياز 753 در  آبان‌ماه سال جاری ارتقا يابد و با اين رشد، تصوير ذهني مشتريان و رضايت از خدمات را بهبود بخشد.

شهریار سلطانی ادامه داد: شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو، به صورت ماهیانه در شاخص رضایت مشتریان مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و در این بررسی‌ها نظرات مشتريان به عنوان یک شاخص مهم در خصوص کیفیت خدمات، لحاظ می‌شود.


وی افزود: مهم‌ترین پارامترهایی که بهبود آن‌ها در طی ماه‌های مهر و آبان سال 97، باعث افزایش رضایت مشتریان شده، شامل بهبود كيفيت تعميرات ارائه شده، تشریح تعمیرات (ارائه توضیح به مشتریان در خصوص کارهاي انجام شده و قطعات تعويضی هنگام ترخيص خودرو) و تامين به موقع قطعات توسط نمايندگي‌ها بوده است.


سلطانی همچنین گفت: بهبود فرآيند طرح پيگيري مشتریان، پياده‌سازي استانداردهای رفتاري و كلامي، برگزاري كارگاه‌هاي تخصصي CSI براي مديران نمايندگي‌ها، برگزاري دوره‌های عارضه‌يابي با رویکرد جدید در نمايندگي‌ها و بهبود فرآيند پذيرش تا ترخیص در نمایندگی‌ها جزو اهم اقدامات انجام شده در راستای افزایش رضایت‌مندی مشتریان بوده است.


وی در پایان گفت: جلب رضايت كامل مشتريان و دست يافتن به بالاترین امتیاز در شاخص رضایت مشتری، با توجه به گستردگي شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در سراسر كشور، امری دشوار است ولی امیدواریم با برنامه‌های در دست اجرا و تلاش برای بهبود مستمر هر روز به آن نزدیک‌تر شویم./ایکو پرس

ارسال نظرات
موضوعات روز