جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین گفت: برگزاری جشنواره های همراه بانک و پذیرندگان پایانه‌های فروش بانک ایران زمین با روند فعالیتی مطلوبی از دی ماه 97 تا اول اردیبهشت ماه 98 برگزار شد و شاهد افزایش تراکنش ها و معاملات در این دو حوزه بوده ایم.
کد خبر: ۳۴۶۸۹
افزایش تراکنش در همراه بانک و پایانه های فروش بانک ایران زمین

تیتر20 - معاون فن آوری اطلاعات بانک ایران زمین در مراسم قرعه کشی جشنواره های همراه بانک و پذیرندگان پایانه‌های فروش از رشد چشمگیر تراکنش ها در نرم افزار همراه بانک خبر داد.

معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین گفت: برگزاری جشنواره های همراه بانک و پذیرندگان پایانه‌های فروش بانک ایران زمین با روند فعالیتی مطلوبی از دی ماه 97 تا اول اردیبهشت ماه 98 برگزار شد و شاهد افزایش تراکنش ها و معاملات در این دو حوزه بوده ایم.

فرهاد اینالوئی در این مراسم با اشاره به روند برگزاری جشنواره های همراه بانک و پذیرندگان پایانه‌های فروش بانک ایران زمین گفت: این جشنواره در یک دوره سه ماهه برگزار شد و بر روی دو حوزه پایانه های فروشگاهی و کاربران همراه بانک ایران زمین متمرکز شد.

وی ادامه داد: این جشنواره در حوزه پایانه های فروشگاهی اهدافی همچون تعامل نزدیک با پذیرندگان، افزایش وفاداری آنان و افزایش تراکنش ها به لحاظ تعداد، مبلغ و مانده موجودی را دنبال کرد. در حوزه موبایل بانک هم هدفگذاری جشنواره بر روی افزایش تعداد کاربران این سیستم بودکه با توجه به شروع به فعالیت این خدمت که یک سال از آن می گذرد روند فعالیت ها و استقبال از آن مطلوب ارزیابی می شود.

اینالویی افزود: تلاش کردیم با ارائه سرویس های متفاوت، کاربران را به استفاده از خدمات موبایل بانک تشویق کنیم.

وی همچنین از پیشی گرفتن حجم مبالغ و تراکنش های موبایل بانک از اینترنت بانک در بازه زمانی برگزاری این جشنواره خبر داد و گفت: هرچند به لحاظ تعداد، کاربران اینترنت بانک از موبایل بانک آن هم به دلیل سابقه فعالیت، بیشتر است اما در حجم تراکنش ها، موبایل بانک از اینترنت بانک پیشی گرفت. البته این حجم از تراکنش ها در اسفندماه 97 به بیشترین میزان و در فروردین ماه 98 هم کاهش داشته است.

اینالویی درباره آمار افزایش گردش مالی پایانه ها از ابتدای برگزاری تا پایان آن را 24 درصد اعلام کرد و گفت: میانگین گردش دستگاه های کارتخوان ایران زمین هم 16 درصد رشد داشته و ماهیانه نزدیک به 35 میلیون تومان تبادل مالی هر دستگاه بوده که آن هم 15 درصد رشد داشته است.

معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین در ادامه میزان رشد مانده سپرده متصل به پایانه ها را 38 درصد اعلام کرد و درباره افزایش تعداد کاربران موبایل بانک نیز گفت: بانک ایران زمین در طول برگزاری این جشنواره شاهد افزایش 51 درصدی کاربران و استفاده کنندگان موبایل بانک بوده و تمهیداتی هم اندیشیده شد تا ارتباط با پذیرندگان از طریق باشگاه پذیرندگان که به زودی ایجاد خواهد شد افزایش یابد./ روابط عمومی بانک ایران زمین
ارسال نظرات
موضوعات روز