جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
تیتر20 باشگاه مشتریان گروه صنعتی زر را بررسی می کند؛
با راه اندازی سایت اختصاصی کلوپ مشتریان گروه صنعتی زر، از این پس نه تنها ارتباط این برند با مشتریانش به صورت دو طرفه درآمده، بلکه مخاطبان و مشتریان گروه صنعتی زر می توانند، با عضویت در این سایت از مزایا، هدایا، قرعه کشی ها و سایر خدمات ارائه شده در این سایت بهره مند شوند.
کد خبر: ۳۹۲۱۲
دعوت به شام ایتالیایی / ارتباط گروه زر با مشتریان دو طرفه شد
تیتر20 - در دنیای تجارت امروز، داشتن تمرکز روی تولید و فروش محصولات، حتی در بهترین حالت و بالاترین کیفیت، برای داشتن انبوه مشتریان وفادار کافی نیست. به همین دلیل یکی از رفتارهایی که برند های بزرگ در پیش می گیرند. ایجاد حس مشارکت در ارائه محصولات و خدمات برای مشتریان و دخیل کردن آن ها در روندهای سازمانی و حرکت به سمت الگویی شبیه به خانواده است که نیازهای متقابل را ازریابی کرده و حس خوشایند همراه بودن را بین برند و مشتری ایجاد می کند. 

قدر مسلم این که ایجاد احساس خوشایند، دخیل بودن مشتری در بخشی از مناسبات سازمانی و ایجاد کانال هایی که ارتباط دو سویه مستمری را بین خریداران و تولید کننده ایجاد نماید کاملا ضروری به نظر می رسد. 

این همان نکته ای است که اخیرا با راه اندازی سایت و توسعه باشگاه مشتریان گروه صنعتی زر بدان توجه شده است. 
دعوت به شام ایتالیایی / ارتباط گروه زر با مشتریان دو طرفه شد
با راه اندازی سایت اختصاصی باشگاه مشتریان گروه صنعتی زر، از این پس نه تنها ارتباط این برند با مشتریانش به صورت دو طرفه درآمده، بلکه مخاطبان و مشتریان گروه صنعتی زر می توانند، با عضویت در این سایت از مزایا، هدایا، قرعه کشی ها و سایر خدمات ارائه شده در این سایت بهره مند شوند. 

به طور کلی این روزها باشگاه مشتریان و ارتباط دو سویه برندها با خریداران محصولات خود به یکی از اصلی ترین شاخص های ارتباط با مشتری و رویکردهای وفادارسازی و حتی قبول بیشتر مسئولیت اجتماعی بدل شده است. 

از این رو به نظر می رسد راه اندازی سایت مخصوص باشگاه مشتریان گروه صنعتی زر به نشانی www.club.zargroup.ir و ارائه کمپین ها و جشنواره های مختلف در قالب این سایت می تواند در نزدیکی مخاطبان این برند پرمخاطب موثر واقع شود.
 
سایت باشگاه مشتریان گروه زر که از طراحی و گرافیک خوبی هم برخوردار است به مخاطبان و مشترکین این برند امکان می دهد که با عضویت در این سایت و فعالیت در قالب باشگاه مشتریان در کمپین ها و قرعه کشی های فصلی شرکت کنند و با انجام فعالیت های پیشنهاد شده امتیازات لازم را برای بهره مندی از جوایز ارائه شده به دست آورند.
دعوت به شام ایتالیایی / ارتباط گروه زر با مشتریان دو طرفه شد
کمپین شام ایتالیایی ابان ماه به اتمام رسیده است. و در حال حاضر کاربران می توانند با کسب امتیاز از فروشگاه باشگاه خرید کنند.
جست و جو پیشرفته می تواند بر اساس گروه محصول، دستگاه پخت، تعداد نفرات، مواد اولیه و زمان پخت به کاربران آفر دهد. 

البته در سایت باشگاه مشتریان گروه زر برخی از خدمات جذاب آنلاین هم به مخاطبان ارائه می شود که از جمله می توان به مطالب منتشر شده تحت عنوان «آشپزی با زر» اشاره کرد که  با هدف دسترسی بهتر به دستور پخت بیش از صدها منوی غذایی، شامل غذاهای ایرانی، خارجی، پاستا، اسپاگتی ، لازانیا، سالاد، دسر، کیک و... ارائه شده است. 

گفتنی است کمپین «شام ایتالیایی» یک برنامه جذاب برای اعضای باشگاه مشتریان گروه زر بوده است که شامل جوایز1 سفر ایتالیا،30 کارت هدیه 500 هزار تومانی و 300 پک VIP محصولات گروه زر بوده است که از طریق قرعه کشی میان علاقه مندان و ثبت کنندگان در باشگاه گروه زر به افردا منتخب این جوایز اهدا شده است.

روش امتیاز گیری شامل عضویت، تکمیل اطلاعات، نظرسنجی، دعوت کاربر جدید و اشتراک گذاری تجربه پخت می باشد
امتیاز گیری در جدول درج شده و بین 10 تا 20 امتیاز می باشد و سقف امتیاز ماهانه  ۲۸۰ امتیاز است.

البته در سایت باشگاه مشتریان گروه زر برخی از خدمات جذاب آنلاین هم به مخاطبان ارائه می شود که از جمله می توان به مطالب منتشر شده تحت عنوان «آشپزی با زر» اشاره کرد که  با هدف دسترسی بهتر به دستور پخت بیش از صدها منوی غذایی، شامل غذاهای ایرانی، خارجی، پاستا، اسپاگتی ، لازانیا، سالاد، دسر، کیک و... ارائه شده است. 

لازم به ذکر است که گروه صنعتی و پژوهشی زر با راه اندازی بزرگترین سایت تولید محصولات ماکارونی و پاستا در منطقه به عنوان دومین تولیدکننده ماکارونی و پاستا در جهان شناخته می شود و  ۷۰ درصد سهم بازار داخلی و ۸۰ درصد سهم صادرات پاستا را در اختیار دارد.
تاسیس اولین پالایشگاه دانش بنیان غلات در کشور با نام پالایشگاه غلات زر و تولید محصولاتی از خانواده شیرین کننده های طبیعی بر پایه ذرت از جمله فعالیت های توسعه ای این گروه بوده است. 

کسب مدال افتخار صادرات در صنعت ایران، دریافت ۸ دوره نشان صادرکننده ممتاز ملی، کسب نشان امین الضرب، کسب عنوان کارآفرین نمونه ملی، دریافت نشان حمایت از حقوق مصرف کننده در 9 دوره متوالی، دریافت نشان واحد نمونه صنعتی در کشور در 7 دوره، دریافت 9 دوره نشان سیب سلامت و کسب نشان واحد نمونه استاندارد از دیگر سوابق قابل ذکر گروه زر بوده است. 

ارسال نظرات
موضوعات روز