جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
پایگاه خبری تیتر20
ایران کتان که در خارج از بازار پایتخت بسیار گل کرده، قرار است اولین شعبه خود را در مجموعه «ایران مال» راه اندازی نماید.
کد خبر: ۴۰۲۴۸

«ایران‌کتان» به تهران می آید
تیتر20 - تا حالا تقریبا این طور بوده است که برند های معتبر، مخصوصا در زمینه پوشاک و اکسسوری، اولین دوران حیات خود را از تهران شروع کرده و به تدریج با توسعه هرچه بیشتر، شعباتی را در شهرهای بزرگ تاسیس کرده و درنهایت در نقاط دوردست کشور نیز حاضر می شوند.

این روند طبیعی به خاطر گستردگی امکانات اولیه در مرکز و شهرهای بزرگ و مراکز استان، طبیعی است؛ اما به معنای وجود یک فرمول ثابت و همیشگی در روند شکل گیری برند ها نیست. 

به این معنا که ممکن است برندی از نقاط دیگری از کشور آغاز به کار  کرده و با طی مدارج موفقیت های محلی و کسب اعتماد بازار خرد شهرستان های اطراف، در نهایت قدرت حضور در بازار بزرگ و پررقابت تهران را نیز به دست می آورند. البته گاهی اوقات از همین شکل گیری تدریجی برند های ایرانی، حتی برند های معتبر بین الملی نیز متولد شده اند. 

نمونه بروز و ظهور برند هایی از این دست با منشاء شهرستان «ایران کتان» است. برندی که چندین سال است حضور رو به رشد و موفقیت آمیزی در شهرهای شمالی کشور داشته و بعد از تاسیس چندین شعبه فیزیکی و موفقیت های روز افزون فروشگاه اینترنتی اش درمناطق شمالی کشور، به زودی اولین حضور خود را در بازار فیزیکی تهران تجربه خواهد کرد. 

ایران کتان برندی ایرانی است که در زمینه تولید مانتو، اکسسوری، کیف و کفش، شلوار و... فعالیت می کند و شعبه هایش در دو استان شمالی ایران یعنی گیلان و مازندران پراکنده است.

بر اساس خبری که در سایت این برند به نشانی https://irancotton.com/ نیز منتشر شده است، این برند که در خارج از بازار پایتخت بسیار گل کرده، قرار است اولین شعبه خود را در مجموعه «ایران مال» راه اندازی نماید. 

«ایران کتان» که فعالیت خود را از سال 1377 با هدف ارائه کالای تولیدات داخل کشور، با کیفیت مطلوب و قابل رقابت در بازار های بین المللی درحوزه پوشاک آغاز کرد، خیلی زود توانست اقبال و علاقه خانواده های ایرانی در شهرهای شمالی کشور را به خود جلب کرده و در صنعت فوق، اعتبار قابل ملاحظه ای کسب نماید. 

البته قدمت این برند به عنوان یک تولید کننده حوزه پوشاک، بسیار بیش از این هاست و تقریبا برندی با نیم قرن تجربه است؛ اما تجربه عرضه مستقیم کالا به مصرف کننده در محیط های فروشگاهی و تجاری از سوی این برند سابقه ای 20 ساله است که هم اکنون در بیش از 20 هزار متر مربع محیط فروشگاهی درحال انجام است. 

فروشگاه های فیزیکی این برند درحال حاضر در شهرهای: نور، نمک آبرود، بابلسر و رامسر فعال است و به زودی شعبه ایران مال تهران نیز به این مجموعه اضافه خواهد شد. 

بدیهی است که مانند هر برند دیگری «ایران کتان» نیز به دنبال حضور در بازار آنلاین بوده و از سه سال پیش فروشگاه مجازی این برند به نشانی فوق الذکر، تاسیس شده است که اتفاقا از جمله فروشگاه های پرمخاطب در کشور بوده است که احتمالا با تاسیس فروشگاه فیزیکی در «ایران مال» نه تنها میزان مراجعه تهرانی ها به این فروشگاه اضافه خواهد شد، بلکه به طور طبیعی ارتباط این برند با بازار فیزیکی و دیجیتال تهران به مراتب افزون تر خواهد گردید. 

درحال حاضر فروشگاه آنلاین «ایران کتان» در چند رسته اصلی درحوزه پوشاک، اکسسوری و خانه و آشپزخانه، به طور گسترده به ارائه محصولات خود از مجاری آنلاین اقدام می کند که ازجمله عبارتند از: پوشاک زنانه، مردانه، بچه گانه، شال و روسری، خانه و آشپزخانه، کالکشن پاییزه، محصولات بِیسیک و....

البته لازم به ذکر است که فروشگاه آنلاین «ایران کتان» به هیچ وجه محلی نیست و مانند سایر فروشگاه های دیجیتال اقلام مورد نظر خریداران را در سراسر کشور و باشرایط استاندارد فروشگاه های اینترنتی تحویل می دهد.  زمان رسیدن سفارش به دست مشتریان در سراسر تهران 1 تا 3 روز کاری و در سایر نقاط ایران 3 تا 5 روز کاری است. 


ارسال نظرات
موضوعات روز