جمعه ۰۲ آذر ۱۴۰۳ - 2024 November 22
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
شبکه‌های اجتماعی امروز یکی از مهم‌ترین منابع تبلیغات برای کسب‌وکار‌های بزرگ و کوچک است. در عین حال، چهره‌های مشهور، هنرمندان و سیاستمداران به لزوم حضورشان در این شبکه‌ها واقف هستند.
کد خبر: ۴۰۸۴۹
تیتر20-گزارش‌ها نشان می‌دهد، فیس‌بوک، یوتیوب و پیام‌رسان واتس‌اَپ جایگاه اول تا سوم را در فهرست محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی به خود اختصاص داده‌اند.

در مجموع در سال ۲۰۱۹، تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی به سه میلیارد و ۴۷۴ میلیون نفر رسید که این رقم در مقایسه با سال ۲۰۱۸ رشدی ۹ درصدی را تجربه کرد.

 فیس‌بوک، پرطرفدارترین شبکه اجتماعی که در فوریه سال ۲۰۰۴ تاسیس شد، در سال گذشته میلادی، ماهانه دو میلیارد و ۴۱۴ میلیون نفر کاربر فعال داشته است.

جدول زیر محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی و متوسط تعداد کاربران فعال آن‌ها را در ماه‌های ۲۰۱۹ نشان می‌دهد:/تجارت نیوز
 
رتبه شبکه‌های اجتماعی متوسط تعداد کاربران فعال در ماه 
۱ فیس‌بوک (Facebook) ۲۴۱۴ نفر
۲ یوتیوب (YouTube) ۲۰۰۰ نفر
۳ واتس‌اَپ (WhatsApp) ۱۶۰۰ نفر
۴ فیس‌بوک مسنجر (Facebook Messenger) ۱۳۰۰ نفر
۵ وی‌چت (WeChat) ۱۱۳۳ نفر
۶ اینستاگرام (Instagram) ۱۰۰۰ نفر
۷ کیوکیو (QQ) ۸۰۸ نفر
۸ کیو زون (QZone) ۵۵۴ نفر
۹ تیک‌تاک (TikTok) ۵۰۰ نفر
۱۰ سینا ویبو (Sina Weibo) ۴۸۶ نفر
۱۱ ردیت (Reddit) ۳۳۰ نفر
۱۲ توییتر (Twitter) ۳۳۰ نفر
۱۳ دوبان (Douban) ۳۲۰ نفر
۱۴ اسنپ‌چت (Snapchat) ۳۱۴ نفر
۱۵ لینکدین (Linkedin) ۳۰۰ نفر

ارسال نظرات
موضوعات روز