يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۵
طبق اخبار به دست آمده قرار بود جلسه ای میان اسماعیل خلیل زاده و احمد سعادتمند برگزار شود که بنا به دلایلی لغو شد!
کد خبر: ۴۱۹۶۳
تیتر20- یکی از مشکلات این روزهای استقلال که البته چند ماهی است هنوز حل نشده، مساله مدیریت این باشگاه است.

باشگاهی که پس از جدایی امیرحسین فتحی هنوز رنگ مدیرعامل را به خود ندیده و کماکان بدون مدیرعامل به کار خود ادامه می دهد. پس از استعفای علی فتح الله زاده که گفته می شود به دلیل کسالت و بیماری او و البته ناتوانی از جفت و جور کردن منابع مالی بوده، گزینه ها برای ورود مجدد به هیات مدیره استقلال حول محور عبدالرضا موسوی و احمد سعادتمند می چرخد که به نظر شانس سعادتمند برای نشستن روی صندلی مدیرعاملی آبی ها بیشتر از سایر گزینه هاست و موسوی نیز در صورت بازگشت، به عنوان عضو هیات مدیره به فعالیتش ادامه خواهد داد.

در خبرهای روزهای گذشته اعلام شده بود که احمد سعادتمند وعده تزریق ۱۰ تا ۱۵ میلیارد تومان بودجه به باشگاه را داده است. مبلغی که گفته می شود قرار است از قِبَل حامیان مالی مرتبط با سعادتمند به حساب باشگاه واریز شود.

بر همین اساس مقرر شده بود که جلسه ای میان اسماعیل خلیل زاده و احمد سعادتمند پیرامون بحث و بررسی آخرین وضعیت استقلال و مسائل مدیریتی برگزار شود و حتی سعادتمند ادعا کرده بود با حامی مالی مربوطه به توافق اولیه رسیده و مدارک و اسناد لازم برای معرفی حامی مالی جدید آبی ها را نیز آماده کرده بود که به یکباره این جلسه مهم لغو شد.

گفته می شود دلیل لغو این جلسه عدم رضایت وزارت ورزش و جوانان از نحوه معرفی حامی جدید بود.

درباره چرایی برگزار نشدن این جلسه اطلاعات دیگری در دست نیست و باید منتظر ماند و دید که مدیران مذکور چه زمانی درباره این جلسه و دلایل برگزار نشدن آن صحبت خواهند کرد./خبرگزاری فوتبال ایران

ارسال نظرات
موضوعات روز