شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
امیرحسین کاوه دبیر سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی عنوان کرد:
دبیر سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی: صنایع پایین دست در سال قبل با چالش های مختلفی روبرو بوده است که مهمترین آن دسترسی به مواد اولیه با قیمت مناسب بوده است. این موضوع به همراه رکود نسبی و کاهش درآمد و قدرت خرید، سبب افت تقاضا در محصولات مختلف شده است.
کد خبر: ۴۲۵۲۷
دبیر سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی

تیتر20 / سرویس معدن - امیرحسین کاوه دبیر سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی در گفتگويی ، ضمن ضرورت حمایت دولت از صنایع پایین دستی؛ رئوس برنامه های سال 1399 این سندیکا را بر شمرد.

کاوه گفت: صنایع پایین دست در سال قبل با چالش های مختلفی روبرو بوده است که مهمترین آن دسترسی به مواد اولیه با قیمت مناسب بوده است. این موضوع  به همراه رکود نسبی و کاهش درآمد و قدرت خرید، سبب افت تقاضا در محصولات مختلف شده است.

وی ادامه داد: شیوع بیماری کرونا و تبعات و آثار منفی آن بر اقتصاد کشور نیز مزید بر علت شده و بی شک سبب می شود تولیدکنندگان صنایع پایین دستی در تنگناهای بیشتری قرار گیرند. از این رو می بایست دولت بعنوان متولی صنعت کشور، سیاستهای حمایتی مناسب و برنامه های جدی برای به حرکت درآوردن چرخ های تولید را وضع و اجرا نماید. 

دبير سنديكاي لوله و پروفيل فولادي خاطرنشان ساخت: یکی از مهمترین راهکارها برای تحقق بخشیدن به جهش تولید، بی شک فروش اعتباری مواد اولیه با بازه زمانی ۶ ماهه از سوی شرکت های بالادستی به پایین دستی می باشد.

وی در ادامه به رئوس برنامه های سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی در سال 1399 اشاره نمود و افزود یکی از مهمترین برنامه های این سندیکا در سال 99 پیگیری مستمر مطالبات و منافع مشترک شرکتهای عضو سندیکا در بخش های مختلف می باشد. 

کاوه تامین مواد اولیه مورد نیاز تولید را از دیگر برنامه های این تشکل بر شمرد و اشاره داشت در سال جهش تولید می بایست با فراهم آوردن شرایط  مناسب در راستای تسهیل در تامین مواد اولیه، سبب افزایش تولید در صنایع پایین دستی شد.

کاوه افزود: در چنین شرایطی انتظار می رود صنایع مادر و بالادست صنایع پایین دست و کوچک تر کمک کنند و مواد اولیه آنها را با سهولت بیشتری نسبت به گذشته در اختیار آنها بگذارند تا آنها نیز بتوانند مدارای بیشتری با مصرف کنندگان زیرمجموعه خود داشته باشند اگر این جریان کمک رسانی در کل زنجیره جاری شود بحران آسان تر سپری می شود.

وی تدوین اقدامات مختلف جهت افزایش مشارکت اعضای سندیکا در امور مختلف و ارتقای جایگاه سندیکا به عنوان نماینده بخش خصوصی صنعت لوله و پروفیل فولادی ایران  را دو برنامه اساسی این تشکل در سال 1399 دانست و اضافه کرد ارائه انواع خدمات مشاوره ای حقوقی، بیمه، مالیات وخدمات آموزشی کاربردی و تخصصی و افزایش اطلاع رسانی  به اعضای این سندیکا جزو سایر اولویت های دیگر سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی می باشد.
ارسال نظرات
موضوعات روز