پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
به تازگی دیده شده که برخی از جایگاه داران سوخت اجازه استفاده از کارت جایگاه برای سوختگیری را نداده و رانندگان را به سوختگیری با کارت شخصی خود وادار می کنند.
کد خبر: ۴۳۲۶۷
تیتر20- این روزها اخباری نظیر فروش سهمیه سوخت با نرخ آزاد در جایگاه های سوخت در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است، موضوعی که طبق قانون جرم محسوب میشود.
چگونه تخلفات جایگاه داران را گزارش کنیم؟
فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی کشور ، با اشاره به شکایت از برخی جایگاه داران سوخت، گفت: از سال ۸۶ همزمان با سهمیه بندی بنزین، سامانه ثبت شکایات مردمی در خصوص فعالیت مجازی عرضه سوخت با شماره تماس ۰۹۶۲۷ آغاز و از سال گذشته به صورت ۲۴ ساعته وشبانه روزی ادامه دارد.
او ادامه داد: آن دسته از افرادی که با مشکلاتی از این قبیل در جایگاههای عرضه سوخت رو به رو میشوند میتوانند با شماره ۰۹۶۲۷ سامانه ثبت شکایات و پاسخگویی تماس حاصل و شکایت خود را ثبت کنند.
کاهی تصریح کرد: مردم در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل در جایگاههای سوخت شماره جایگاه، ردیف سوختگیری و شماره تلمبه را یادداشت و در سامانه اعلام کنند تا ظرف مدت ۷۲ ساعت به آن رسیدگی شود.
او بیان کرد: به طور میانگین روزانه بین ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ تماس به ثبت می رسد که ضمن پاسخگویی توسط کارشناسان پاسخگو، پیگیری و اعمال قانون می شود./باشگاه خبرنگاران جوان