این خودروساز توانست با افزایش بیش از 38 درصدی رضایت از نحوه رسیدگی به
شکایات در سال 98 نسبت به سال 97 را کسب کرده و در ردیف نخست جدول رده بندی
جای بگیرد.
نتایج کسب شده بیانگر جهت گیری های کلان ایران خودرو در ارتباط با امور
مشتریان و برنامهریزیهای جامع با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان با
همکاری در حوزههای فروش، کیفیت، حقوقی، خدمات پس از فروش، امداد خودرو و
ارتباط با مشتری در گروه صنعتی ایران خودرو است.
حوزه ارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو در سال 99، حل و فصل
درخواستها و شکایات مشتریان به صورت مستقیم و با اجرای برنامه های توسعه
ارتباطی را در دستور کار قرار داده تا در اولین فرصت به درخواست مشتریان
پاسخ رضایت بخش دهد. این امر با جدیت در کمیته عالی رضایت مشتریان و ستاد
عالی صیانت از مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو با حضور مدیران ارشد این
شرکت دنبال می شود./ایکوپرس