تیتر20- در ابتدای راه، زمانی که تب کرونا داغ بود و قرنطینه خانگی و در خانه ماندنها خیلی شدیدتر از امروز بود، اپراتورها و کسبوکارهای اینترنتی برنامههای مختلفی برای نگه داشتن شهروندان در خانه داشتند. اما با آغاز موج دوم شیوع دوم کرونا دیگر خبری از این برنامهها نیست و در این میان اما اپراتورها کار عجیبی انجام دادند. شبانه، بستههای بلندمدت خود را حذف کردند و با تعریف بستههای گران قیمت کوتاهمدت، عملا قشر متوسط و ضعیف جامعه را نشانه رفتند؛ قشری که این روزها همه چیزش به اینترنت وابسته است و اتفاقا کسب و کارش هم رونقی ندارد که برای دریافت ۲ گیگ اینترنت یک ماهه که چند روز بیشتر دوام نمیآورد، مبلغ ۱۷ هزار تومان پرداخت کند. گرانی یکشبه اینترنت، بدون اعلام قبلی، بدون برگزاری جلسه و بدون دریافت تاییدیه از رگولاتوری جزو عجیبترین کارهایی بود که از اپراتورها سر زد.
ارسال نظرات
موضوعات روز