تیتر20- همهگیری ویروس کرونا و بیماری کووید-۱۹ در ماههای اخیر باعث شده است که این کسبوکارها بیش از پیش هم موردتوجه قرار بگیرند. استارتآپ Saltopia که در زمینه فروش نمکهای دریایی تصفیه شده فعالیت کرده و محصولاتش را با نامهای جالب و خلاقانه عرضه میکند، ۹ سال است که این محصولات را در اختیار فروشگاهها و توزیعکنندگان خاصی قرار میدهد. وقتی با وضع قوانین و محدودیتهای رفتوآمد و خانهنشینی مردم، این فروشگاهها بسته و تعطیل شدند، «کیماری سانتیاگو» موسس و مدیرعامل Saltopia بدون اتلاف وقت مدل کسبوکارش را تغییر داد. او در مصاحبهای در این زمینه گفت: «فروشگاههای زنجیرهای عرضه مواد غذایی و به خصوص مغازههای کوچکتر حالا تعطیل شدهاند و این اتفاق میتواند به مرگ کسبوکار ما منجر شود. در این زمان بود که فکر کردم حالا وقتش رسیده است؛ ما باید تمام کسبوکارمان را روی فروش مستقیم و بیواسطه به مشتریان متمرکز کنیم و به این ترتیب روی بهبود عملکرد وبسایتمان برای مدیریت فروش و خدماترسانی به مشتریان کار کردیم.»
ارسال نظرات
موضوعات روز