دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
رسول محمدی، مدیرعامل فروشگاه زنجیره ای رفاه در گفت وگو با تیتر20 :
به رغم اینکه در گذشته به دنبال توسعه فروش در فروشگاه های زنجیره ای رفاه بوده ایم اما امسال چالش اصلی ما تامین کالا شده است.
کد خبر: ۴۶۹۰۸
رسول محمدی
تیتر20 - رسول محمدی، مدیرعامل فروشگاه زنجیره ای رفاه در گفت وگو با تیتر20 ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: یکی از بزرگترین مشکلات فروشگاه زنجیره ای رفاه در حال حاضر تامین کالاست و به رغم اینکه ما همواره به دنبال توسعه فروش در فروشگاه های زنجیره ای رفاه بوده ایم اما امسال چالش اصلی ما تامین کالا شده است.

وی افزود: با وضعیتی که در بازار ارز حاکم است بسیاری از تولید کنندگان و تامین کنندگان کالا دچار مشکل شده اند و نمی توانند برنامه و پلن  مشخص برای تولید ارائه دهند.

محمدی اظهار داشت: عمده کالاها که در تامین آن با مشکل روبرو شده ایم کالاهای اساسی و لوازم خانگی است که امیدواریم دولت برای رفع مشکلات چاره اندیشی کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه 60 درصد سبد فروش در فروشگاه زنجیره ای رفاه را محصولات غذایی تشکیل می دهد به همکاری با تامین کنندگان مختلف در این زمینه اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت نمایشگاه ایران اگروفود،در این نمایشگاه حضور پررنگی داشتیم و توانستیم با تولید کنندگان و تامین کنندگان حاضر در نمایشگاه جلسات رو در رو برگزار کنیم  و با بررسی مشکلات، راهکارهای مناسبی برای ارتقای همکاری ها در سال جهش تولید ارائه دهیم.

مدیرعامل فروشگاه زنجیره ای رفاه با اشاره به برنامه های فروشگاه زنجیره ای رفاه برای حضور در آنسوی مرزها گفت:  یکی از برنامه های ما راه اندازی شعبه فروشگاه رفاه در کشور عراق بود که در این راه تا مرحله انعقاد قرارداد جلو رفتیم اما متاسفانه کار ما درعراق با چالش هایی روبرو شد و اتفاق هایی افتاد که با مشورت های صورت گرفته تصمیم گرفتیم تا شرایط در عراق به یک وضعیت با ثبات تری برسد فعلا دست نگه داریم.

وی افزود: البته در کشور های عمان و قطر و آذربایجان البته با یک کانسپت متفاوت در حال کار هستیم و امید است تا پایان سال فروشگاه ها در این کشور ها افتتاح شود.

محمدی درباره فروش آنلاین این مجموعه گفت: از ابتدای امسال فروشگاه آنلاین رفاه مارکت در تهران و 25 شهر دیگر راه اندازی شده است .

وی افزود: موضوع لجستیک و نبود زیر ساخت لازم در کشور چالشی است که در فروشگاه آنلاین با آن روبرو هستیم.در این رابطه با مجموعه های مختلفی مذاکره شده است اما متاسفانه هیچکدام توانمندی لازم را نداشتند. بنابر این دست به کار شدیم و شبکه لجستیک انحصاری خودمان را با خریداری تعدادی پراید وانت و موتورسیکلت راه اندازی کردیم.

مدیرعامل فروشگاه زنجیره ای رفاه درباره مذاکرات صورت گرفته با خودروسازی ها جهت استفاده از شبکه خدمات گسترده آن ها در فروش آنلاین گفت: خودروسازی ها وقتی بازار فروش خودرو داغ می شود به چیز دیگری فکر نمی کنند.



ارسال نظرات
موضوعات روز