پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
گلشنی: پیشنهاد می دهم فروشگاههای زنجیره ای به جای روش فعلی قیمت گذاری کالا ها قیمت پایه را ملاک قرار دهند تا با این شرایط مصرف کننده نهایی با قیمت مناسبتری کالای مورد نیاز خود را تهیه کند.
کد خبر: ۴۷۱۷۴
تیتر20 - رضا گلشنی ، کارشناس حوزه تامین فروشگاه های زنجیره ای در گفت وگو با تیتر20 ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: شرکتهای تولید کننده با توجه به شرایط نامطلوب در تامین مواد اولیه و افزایش بی سابقه قیمت ها برای تامین محصول نهایی بسیار تحت فشار هستند.
او افزود: این موضوع باعث تعطیلی و عدم تولید خیلی از کارخانه های صنعتی شده است و در این بین نقش فروشگاههای زنجیره ای برای تامین کالا و رساندن به دست مصرف کننده با قیمت مناسب بسیار پررنگ است.
این کارشناس حوزه تامین فروشگاه های زنجیره ای در ادامه گفت: اکثر فروشگاههای زنجیره ای کماکان بر گرفتن حاشیه سود قراردادهای قبلی تاکید دارند که این موضوع باعث افزایش بی سابقه قیمت مصرف کننده کالاها شده است و ضرر جبران ناپذیری به چرخه خرید مصرف کننده ها وارد کرده است.
او افزود: چرا که فروشگاه ها تخفیف میدهند اما مغازه دارها بی توجه به این موضوع با همان قیمت مصرف کننده کالا را به فروش می رسانند و در این بین فقط مصرف کننده متضرر می شود.
گلشنی درباره راهکار برون رفت از شرایط موجود تامین کالا اظهار داشت: پیشنهاد می دهم فروشگاههای زنجیره ای به جای روش فعلی قیمت گذاری کالا ها قیمت پایه را ملاک قرار دهند تا با این شرایط مصرف کننده نهایی با قیمت مناسبتری کالای مورد نیاز خود را تهیه کند.