جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۵
کاپیتان سابق تیم ملی و سپاهان در مصاحبه‌ای به طور شفاف در مورد دوران باشگاهی خود و دلیل کنار گذاشتنش از پرسپولیس و سپس سپاهان حرف زده و به نکات جلب توجه و مهمی اشاره کرده است.
کد خبر: ۴۷۳۴۴
تیتر20 -  هادی عقیلی کاپیتان سابق تیم ملی که این روزها در آمریکا زندگی می‌کند، یکی از شاخص‌ترین بازیکنان سپاهان در عصر طلایی این تیم بود و هنوز هم وقتی پای صحبت او بنشینید، حرف‌های تازه زیادی برای گفتن دارد؛ از انقلاب ویسی که عقیلی صحبت‌های بسیار تندی علیه این مربی مطرح کرده تا ماجرای جادوگری و ... عقیلی در آخرین مصاحبه خود که در لایو اینستاگرامی با بهادر امیری گزارشگر سابق برنامه نود انجام داده، درباره این موضوعات و دوران باشگاهی خود صحبت کرده؛ مصاحبه مفصلی که آن را  در ادامه می‌خوانید.

 ماجرای حضور در پرسپولیس 
خب ماجرای حضور من در پرسپولیس خیلی جالب بود. آن زمان تیم های پایه مقاومت، سایپا، فتح، بانک ملی و پاس تیم های خوبی بودند و بازیکنانی که خوب بودند، به تیم های استقلال و پرسپولیس که به آنها رسیدگی نمی‌شد، فکر نمی کردند. من راه آهن را برای ادامه فوتبالم انتخاب کردم و در ادامه یکی از مربیان ما به تیم پرسپولیس رفت. یک روز در ورزشگاه شیرودی بازی داشتیم که آقای علی پروین آمدند و گفتند این بازیکن را می‌خواهیم. بعد هم به این تیم رفتم و یک بازی برابر آدنیس مشهد هم بازی کردم که رضا عنایتی در این تیم بود.

 پروین: عقیلی جانشین هاشمی نسب است
خب در آن زمان شرایط خدمت من مشخص نبود. تا وضعیت من مشخص شود، پرسپولیس در آن مقطع دو تکه شده بود. با من برای آن میهمانی تماس گرفتند و گفتند که به گروه ما اضافه شو. من گفتم نمی‌توانم و باید از آقای پروین اجازه بگیرم ولی آنها گفتند که آقای پروین در این میهمانی حضور ندارد و من هم دیگر جواب تلفن ندادم. در ادامه شرایط نرمال شد و آقای پروین به تیم بازگشت ولی رضایتنامه من برای سایپا که آن زمان آقای مایلی کهن مربی اش بود، صادر شد. من را به جای پژمان جمشیدی و ابوالقاسم پور می خواستند./ورزش3
ارسال نظرات
موضوعات روز