پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
تیتر20 - از مارس امسال بخش بزرگی از جهان در نتیجه شیوع گسترده کرونا وارد قرنطینه شد و همین مساله روی کسب و کارها تاثیرات زیادی گذاشت. با وجود خسارت سنگین کرونا به کسب و کارها، برخی از برندها به محبوبیت زیادی بین مصرف کنندگان دست پیدا کردند. داده های زیر که از طریق نظر سنجی موسسه ام بی ال ام برند تهیه شده است محبوب ترین برندها را در دوران شیوع کرونا با توجه به میزان فروش و سودآوری آن ها رتبه بندی کرده است.
برآوردهای اولیه نشان می دهد که سودآوری ۱۰ برند نخست امسال در مقایسه با سال قبل به میزان ۹.۴ درصد افزایش یافته است که همین مساله سبب افزایش قیمت بیشتر سهام این برندها در بازارهای بورس شده است. آمریکا در رتبه بندی امسال بیشترین تعداد نماینده را دارد تا جایی که ۹ برند از برند محبوب امسال، آمریکایی هستند.
۱- اپل
مقر اصلی: آمریکا
زمینه اصلی فعالیت: تجهیزات الکترونیکی و ارتباطی
۲- آمازون
مقر اصلی: آمریکا
زمینه اصلی فعالیت: فروشگاه آنلاین و خرده فروشی
۳- گوگل
مقر اصلی: آمریکا
زمینه اصلی فعالیت: تجهیزات اینترنتی و ارتباطی
۴- والمارت
مقر اصلی: آمریکا
زمینه اصلی فعالیت: فروشگاه زنجیره ای و خرده فروشی
۵- یوتیوب
مقر اصلی: آمریکا
زمینه اصلی فعالیت: اشتراک گذاری فایل های ویدیویی کاربران با یکدیگر