پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
شرکت سمیه به دنبال خلق محصولات جدید بدون مشابه در بازارهای داخلی و خارجی است و در این راستا به تازگی کشک خشک تنقلاتی با برند کشکام را بعنوانی کالایی منحصر به فرد روانه بازار کرده است.
کد خبر: ۴۷۹۸۴
تیتر20 - محمد عبدالهی، رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع غذایی سمیه ضمن بیان این مطلب گفت: سیاست شرکت سمیه خلق محصولات جدید بدون مشابه در بازارهای داخلی و خارجی است
عبدالهی از تولید و عرضه کشک خشک تنقلاتی با برند کشکام بعنوانی کالایی منحصر به فرد خبر داد.
او در خصوص نقش پژوهش و نوآوری در موفقیت و تولید محصولات با کیفیت یک شرکت گفت: آنچه در این زمینه باید مورد توجه قرار بگیرد این است که ما در شرکت صنایع غذایی سمیه به این مقوله به عنوان سرمایه گذارى بلند مدت نگاه مى کنیم و محصول آنرا دارایی نامشهود خود مى دانیم .
رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع غذایی سمیه افزود : امروز باور مجموعه ما به مبحث تحقیق و توسعه بیشتر از گذشته است و از توان علمى نیروهاى توانمندى بهره مى برد، حتما وقتى بخواهیم محصول جدیدى را تولید کنیم و یا محصولات قبلى خود را بازنگرى و ارتقا دهیم از مسیر علمى و پژوهشى عبور مى کنیم تا کالایی که از بستر شرکت سمیه تولید مى شود داراى شناسنامه و منحصر به این شرکت باشد .
عبدالهی افزود: اخیرا شرکت سمیه با بیش از سه سال تحقیق و آزمایش محصول کشک خشک تنقلاتى را وارد بازار نموده است که اگر مسیرى غیر از بحث پژوهش را پیش مى گرفتیم قطعا محصولى خلق نمى شد و نهایتا کپى از سایرین کرده بودیم ./ اگروفودنیوز