دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
عموگجت پرچمدار جدید اچ تی سی رابررسی کرد

تیتر20- عموگجت:HTC One M9، جدیدترین پرچمدار شرکت اچ تی سی است که نهایت کمال و زیبایی در طراحی یک گوشی هوشمند را به نمایش می گذارد و تمامی نگاه ها را به خود خیره خواهد کرد.


بدنه تمام فلزی و زیبای این گوشی با پوشش ضد خش، حاصل ظرافت و دقت بالای اچ تی سی در فرآیند تولید آن است.


یکی از تفاوت های ظاهری این گوشی با پرچمدار قبلی یعنی One M8، ارائه آن در ترکیب رنگ های جدید طلایی/نقره ای و خاکستری است. One M9 با داشتن صفحه نمایشی 5 اینچی با رزولوشن Full HD و بلندگو های قدرتمند Boom Sound که با فناوری تقویت صدای Dolby نیز سازگار است، گزینه ای ایده آل برای لذت سرگرمی های چند رسانه ای می باشد. همچنین، می توان با اتصال این گوشی به بلندگو های مختلف، از کیفیت صدای فوق العاده آن به صورت دسته جمعی نیز لذت برد.


جدیدترین نسل از پردازنده های Qualcomm Snapdragon با شماره 810 در کنار 3 گیگابایت RAM و 32 گیگابایت حافظه جانبی مجموعه سخت افزاری قدرتمندی را برای کاربرد های مختلف ایجاد می کنند و این گوشی تمامی امکانات ارتباطی مدرن و مورد نیاز کاربر را نیز به همراه دارد و می تواند برای هر کاربردی از اجرای اپلیکیشن های ساده و ابتدایی گرفته تا بازی های پیچیده و سنگین فوق العاده باشد.


دوربین این گوشی با داشتن لنز واید سفیر، سنسور BSI 20 مگاپیکسلی و فلاش LED دو رنگ، برای عکاسی و فیلم برداری کیفیتی عالی دارد و می تواند در شب و نور کم نیز همانند روز کارآمد باشد.


این دوربین می تواند با کیفیت تصویری فوق العاده 4K فیلم برداری نماید. به علاوه، دوربین سلفی Ultra Pixel با پیکسل های بزرگتر در قسمت جلوی این گوشی موجب می شود تا عکس های سلفی با کیفیتی بسیار بهتر از مدل M8 توسط این دوربین ثبت شوند. یکی از قابلیت های جدیدی که در بخش دوربین این گوشی وجود دارد، امکان دانلود حالت های عکاسی و فیلم برداری پیشرفته و جدیدی برای ایجاد افکت های مختلف بر روی عکس ها است.


HTC One M9 همانند نسل قبلی از نظر قابلیت های سخت افزاری فوق العاده قدرتمند است و ترکیبی از یک پردازنده هشت هسته ای Snapdragon 810 با معماری 64 بیتی، 3 گیگابایت RAM و سازگاری با انواع قابلیت های ارتباطی و نسل های مختلف مخابراتی را ارائه می کند.


همچنین، این گوشی با جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی اندروید آبنبات چوبی سازگاری دارد و جدیدترین و هفتمین نسخه از رابط کاربری HTC Sense نیز قابلیت های نرم افزاری متنوعی نظیر امکان تغییر تم و شکل و شمایل کلی رابط کاربری و تفکیک فضای کاری و شخصی را به آن اضافه می کند.


مجموعه مایکروتل پلاس به زودی این گوشی هوشمند و زیبا را به همراه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان قرار می دهد.

 

ارسال نظرات
موضوعات روز