پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
تیتر20، آموزش بانکداری الکترونیک در بانک پاسارگاد را بررسی می‌کند؛
کمپین آموزش در هزاره سوم
تیتر20 - راه‌اندازی کمپین آموزشی، راهکار بانک پاسارگاد برای همراه کردن مشتریانش با کاروان جهانی بانکداری الکترونیک است. بانک پاسارگاد برای تجهیز این کمپین و هر‌چه آسان‌تر کردن جریان یادگیری از ابزارهای جدید و جذاب آموزشی استفاده کرده است، این ابزار فایل‌های تصویری و ویدیوئی هستند که در‌حال‌حاضر در وب‌سایت این بانک قرار گرفته و بارگذاری شده است. 

گزارش پیش‌رو به جزئیات کمپین اشاره‌شده می‌پردازد، با این حال بیان این نکته در این مجال خالی از لطف نیست که بهره‌گیری از روش‌های این چنین می‌تواند در گسترش سریع‌تر و ساده‌تر دامنه بانکداری الکترونیک به اقشاری از جامعه که کمتر با فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات آشنایی دارند، تأثیر مثبت داشته باشد. 

 «بانک هزاره سوم» عنوانی آشنا برای جامعه ایرانی و یادآور یکی از بانک‌های فعال در کشور است. بی‌شک این بانک خصوصی خلاق و نوآور، از جدیدترین فناوری‌های مرتبط با صنعت بانکداری غافل نمی‌ماند، از همین‌رو اگر وب‌سایت بانک پاسارگاد را ببینید به گزینه‌هایی همچون بانکداری الکترونیک و آموزش بانکداری الکترونیک برمی‌خورید. 

آموزش بانکداری الکترونیک بانک پاسارگاد موضوع این گزارش از مجموعه گزارش‌های تیتر20 است و این موضوع از آن جهت برای تهیه یک گزارش موردتوجه قرار گرفته که این بانک در آموزش بانکداری به روش الکترونیک شیوه‌ منحصر به خود را دارد و آموزش در این زمینه را در چارچوب کمپین آموزشی پیش می‌برد. 

آموزش در شش بخش 
کمپین آموزش بانکداری الکترونیک بانک پاسارگاد در گام اول، «آموزش و معرفی همراه‌بانک (موبایل‌بانک) پاسارگاد» نام دارد. این کمپین که فایل‌های ویدئویی و تصویری مربوط به آن در‌حال‌حاضر در وب‌سایت بانک پاسارگاد بارگذاری شده، شش بخش دارد و در این بخش‌ها مشروح هر خدمتی که بانک پاسارگاد در "همراه بانک" عرضه می‌کند، آمده است.

در بخش نخست، نصب و راه‌اندازی همراه بانک به صورت تصویری آموزش داده شده و بینندگان می‌توانند مراحل کار با این سامانه را به صورت گام‌به‌گام فراگیرند. بخش دوم به توصیف خدمات سپرده اختصاص دارد، در این بخش چگونگی ارائه خدمات مربوط به سپرده و موجودی مشتری، گردش سپرده، پرداخت قبض و انتقال وجه و... از طریق موبایل بانک آموزش داده می‌شود. 

بانک پاسارگاد همچنین در ویدئوهای بخش خدمات کارت کمپین یادشده به دارندگان موبایل‌بانک آموزش می‌دهد که چگونه با موجودی کارت بانکی خود شارژ بخرند، وجه انتقال دهند، قبض پرداخت کنند، موجودی کارت را بگیرند، گردش حساب را دریافت کنند، رمز دوم کارت را تغییر دهند، رمز پویای آن را دریافت کنند و حتی کارت را مسدود کنند. 

در بخش تسهیلات نیز همان طور که از نام آن پیداست، تسهیلاتی که مشتری از بانک پاسارگاد دریافت کرده فهرست شده و جزئیات تسهیلات شرح داده ‌شده ‌است. علاوه بر این‌ها کاربران می‌توانند در این بخش اقساط خود را مشاهده و اقساط خود و دیگران را پرداخت کنند.  

در بخش پیگیری کمپین آموزش بانکداری الکترونیک مشتری می‌تواند آخرین اموری را که در همراه‌بانک انجام داده مشاهده کند و رسیدی را که در این بخش برای هر گونه تراکنش دریافت می‌کند، از طریق شبکه‌های اجتماعی مرسوم با دیگران به اشتراک بگذارد.

و در نهایت در بخش ششم و آخر کمپین آموزش و معرفی موبایل بانک پاسارگاد که عنوان «سایر» بر آن گذاشته شده و از بخش‌های دیگر محتوای بیشتری در آن گنجانده شده است، چگونگی دریافت خدمات تخصصی‌تر نسبت به آنچه تاکنون بیان شد، آموزش داده‌می‌شود. شیوه ثبت مبلغ چک، یادآوری چک، گزارش‌گیری از انتقال وجه، ساتنا و پایا و امور دیگر از این دست، برداشت وجه بدون کارت، استفاده از دفترچه کارت و سپرده، تبدیل شبا، سپرده و کارت، تغییر نام کاربری، تعویض رمز عبور، عملیات کاری، دریافت رمز یک‌بار‌مصرف، تعریف اثر انگشت، تعریف چهره، چک آخرین ورودها، تنظیم ساعت هوشمند و ارتباط با سرور مواردی است که در فایل‌های کوتاه ویدیویی این بخش آموزش داده شده است. در این فایل‌ها همچنین می‌توانید فهرست شعبه‌های بانک را ببینید و درباره بانک پاسارگاد اطلاعات کسب کنید. گفتنی است همراه بانک پاسارگاد در قالب نرم افزار موبایلی و وب اپلیکیشن ارائه شده است. 

رمز موفقیت در استمرار آموزش
برنامه آموزش بانکداری الکترونیک بانک پاسارگاد تنها به آموزش همراه بانک ختم نمی‌شود، بلکه تبدیل به یک فرهنگ آموزشی شده که به‌صورت مستمر آموزش خدمات و نرم‌افزارهای بانکی را به شکل‌های گویا و ساده در اختیار جامعه قرار می‌دهد. همچنین این بانک در پی تداوم آموزش مدل‌های دیگر بانکداری الکترونیک است، اتفاقی که در شانزدهمین سال فعالیت آن یعنی سال 1400 خورشیدی ادامه خواهد یافت. در همین راستا آموزش‌های مربوط به بانکداری الکترونیک، کیپاد (کیف پول الکترونیک بانک پاسارگاد) و شبکه اجتماعی مالی بانک پاسارگاد (ویپاد) نیز ادامه دارد و به شکل‌های مختلف در رسانه‌های اجتماعی بانک منتشر می‌شود. همچنین علاقه‌مندان به آشنایی با کیپاد و ویپاد می‌توانند علاوه بر سایت بانک پاسارگاد در دو وب‌سایت مجزا که برای اطلاع‌رسانی درباره این دو ابزار برپاست، ضمن کسب اطلاعات و  دریافت این نرم‌افزارها از خدمات ارزشمند آن‌ها بهره‌مند شوند. 

ارسال نظرات
موضوعات روز