پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) در راستای تحقق چشمانداز خود و اهمیت به رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان دو استاندارد بینالمللی ایزو 10002 و ایزو 10004 را دریافت کرد.
کد خبر: ۴۹۶۰۲
تیتر20 - استاندارد ایزو 10002:2018 به عنوان الگوی راهنما برای «رسیدگی به شکایات مشتریان» شناخته میشود. این استاندارد تأکید میکند که میبایست فرآیند رسیدگی به شکایات شامل روشهای اجرایی، دستورالعملهای کاری، فرمها و ... طراحی شده و جاریسازی شوند تا در نهایت «رضایت مشتریان» جلب شود.
از سوی دیگر، استاندارد ایزو 10004:2018 یک استاندارد مرجع «برای سنجش و ارزیابی رضایت مشتریان» میباشد. این استاندارد به عنوان یک مدل برای مدیریت سکوت مشتریان شناخته میشود و در آن، از طریق نظرسنجیهای مستمر، بازخور مشتریان با استفاده از روشهای علمی، دریافت شده و تحلیل میگردند. در نهایت نیز بر اساس نتایج تحلیلهای مذکور، نقاط قوت و ضعف سازمان شناخته شده و برای آنها برنامهریزی های لازم صورت میپذیرد.
مدیران شرکت تجارت الکترونیک پارسیان همواره به دنبال طرحریزی و اجرای فرآیندهایی هستند که از طریق مدیریت ارتباط با مشتریان، ضمن تکریم ایشان، نسبت به شناسایی دغدغه ها و همچنین نیازمندیها و انتظارات آنان اقدام نموده و از این رهگذر، فرآیندها و خدمات را بهبود بخشند.
پر واضح است که چنین فرآیندهایی نیازمند استفاده از الگوها و استانداردهای بینالمللی میباشد. از این رو، این دو استاندارد که در سال 2018 منتشر شدهاند، در شرکت تجارت الکترونیک پارسیان به عنوان مرجع برای این امر انتخاب گردیدهاند./ روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان