شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۰
با توجه به افزایش قیمت مسکن و زمین در کلانشهر تهران، بسیاری از افراد به دنبال آن هستند که کدام مناطق زمین‌های ارزانی دارد تا برای خرید آن اقدام کنند. کدام مناطق در تهران ارزان‌ترین زمین‌ها را دارد؟
کد خبر: ۴۹۶۳۶
تیتر20 -  در شهرهای بزرگی همچون تهران، افزایش قیمت مسکن به شدت به چشم می‌آید. بسیاری از افراد به دنبال سرمایه‌گذاری در زمین و یا مسکن هستند اما به دلیل قیمت زیاد مسکن و یا زمین توانایی خرید هیچ کدام را ندارند.

قیمت زمین در حالتی قرار دارد که با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشت مردم، برای بسیاری از افراد مناسب‌تر است. بسیاری از افراد به دنبال خرید و سرمایه‌گذاری در مسکن هستند تا بتوانند با خرید و فروش آن‌ کسب درآمدی داشته باشند و یا در بلند مدت برای آن‌ها سرمایه‌ای حساب شود.

شهر تهران به عنوان یکی از مناطق پرتراکم جمعیتی کشور، برای خرید و فروش زمین و مسکن توسط افراد قابل توجه است. با توجه به شرایطی که در وضعیت اقتصادی و رشد قیمت‌ها وجود دارد، شاید خرید زمین در تهران برای تعداد زیادی از افراد قابل توجه باشد.

ارزان‌ترین زمین‌ها در کدام مناطق تهران هستند؟
با توجه به داده‌هایی که در دسترس است، نکته قابل توجه آن جاست که ارزان‌ترین زمین‌ها که شاید برای تعداد زیادی از افراد قابل ملاحضه باشد و توانایی خرید آن‌ها را داشته باشند، در مناطق خارج از شهر‌ تهران قرار دارد. فشم و لواسان از توابع تهران دارای ارزان‌ترین نرخ زمین در بازه قیمتی ۱۴ میلیون تا ۱۸ میلیون تومان را دارند./صبحانه
ارسال نظرات
موضوعات روز