جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
تیتر20 بررسی می کند؛
با توجه به آپشن های جذابی که این خودرو از آن برخوردار است، می توان پیش بینی کرد KMC K7 کرمان موتور می تواند سهم بسزا و قابل توجه ای از بازار شاسی بلندها را در سال 1400 به خود اختصاص دهد.
کد خبر: ۴۹۶۶۰
کرمان موتور KMC K7

تیتر20 - شرکت کرمان موتور که این روزها با مونتاژ محصولات شرکت جک در ایران به فعالیت خود ادامه می دهد، چند ماهی است که از محصول جدید خود رونمایی کرده است. شاسی بلند،KMC K7  کرمان موتور را به نوعی می توان به عنوان برگ برنده کویر نشینان در بازار خودروهای های شاسی بلند قلمداد کرد.

 KMC K7  برای اولین بار به صورت رسمی در بهمن ماه سال گذشته توسط کرمان موتور با قیمت 950 میلیون تومان پیش فروش شد.  این خودرو  همان جک x7 یکی از جدیدترین محصولات کمپانی JAC است که به ‌واسطه شرکت کرمان موتور تحت عنوان KMC K7 روانه بازار ایران شده است.

از سوی دیگر با توجه به آپشن های جذابی که این خودرو از آن برخوردار است، می توان پیش بینی کرد KMC K7  کرمان موتور می تواند سهم بسزا و قابل توجه ای از بازار شاسی بلندها را در سال 1400 به خود اختصاص دهد. حال در ادامه به بررسی این خودرو خواهیم پرداخت.

ظاهری جذاب و دلربا
کمپانی جک در ابتدای فعالیت خود توجه ویژه‌ای به زبان طراحی محصولات هیوندا نشان می‌داد و حتی حین همکاری با این شرکت کره‌ای، برخی محصولات نظیر جک S5 و جک S3 را بر اساس هیوندای توسان LM طراحی و تولید کرد. 

بارزترین شاخصه ظاهریKMC K7   که می‌توان آن را به زبان طراحی محصولات جدید هیوندای نسبت داد، چراغ‌های ال ای دی نواری باریک در دو سمت فوقانی چهره هستند که برخلاف روال معمول، جایگاه چراغ‌های اصلی را به خود اختصاص داده‌اند. این در حالی است که چراغ‌های اصلی به جوانب سپر مهاجرت کرده‌اند.

طرح تهاجمی جلو پنجره به همراه نوارهای کرومی کمک شایانی به ارتقای نمای چهره و مدرن‌تر جلوه کردن طراحی ظاهرKMC K7   نموده است. قاب مشکی‌رنگ چراغ‌ها در طرفین سپر جلو به همراه طراحی عضلانی درپوش موتور و سپر نیز فرمی استخوانی و اسپرت برای چهره این کراس اوور چینی به ارمغان آورده‌اند.

طراحی نمای بغل تفاوت چندانی با جک اس5 نداشته است و به‌واسطه شمایل متعادل خود آرامشی خاص و دلچسب به بیننده القا خواهد کرد. نمای پشت این خودرو نیز دستخوش تحولات اساسی شده و به رسم این روزهای بسیاری از کمپانی‌های چینی، از چراغ‌های به‌هم‌پیوسته بهره برده است. سراگزوزهای چهارضلعی دوگانه در طرفین تحتانی سپر جنبه‌های اسپرت نمای پشت KMC K7 را  ارتقا بخشیده‌اند. فرم خاص اسپویلر بالای شیشه عقب را نیز باید به خصیصه‌های بصری جدیدترین کراس اوور کرمان موتور اضافه کرد. به هر حال کرمان موتور یک محصول زیبا و خوش آتیه را آماده حضور در بازار کرده است و در همین ابتدای کار نیز با اقبال مردم روبرو شده است.

طراحی کابین KMC K7
KMC K7 یکی از نوین‌ترین کابین‌های حال حاضر در بازار کشور را به کاربران خود ارائه می‌دهد. به‌ویژه حضور المان‌هایی همچون پنل کیلومتر شمار دیجیتال پشت فرمان به علاوه نمایشگر بزرگ در میانه داشبورد را می‌توان به‌عنوان تاکیدی بر آینده‌نگرانه بودن کابین KMC K7 دانست. در این بین طرح بسیار جذاب اهرم تعویض دنده و نیز دکمه‌های لمسی سیستم تهویه که با پلاستیک مشکی براق احاطه شده‌اند، کاملا جلب توجه خواهد کرد. وجود پد شارژ بی‌سیم تلفن همراه در کنسول میانی از دیگر شاخصه‌های منحصربه‌فرد این کراس اوور چینی به شمار می‌رود.

پهنای کنسول بین صندلی‌های جلو و زیر آرنجی با روکش چرمی موجود در این قسمت، فضایی اختصاصی به سبک خودروهای لوکس را در اختیار کاربران ردیف جلو قرار می‌دهد تا سواری خوشایندتری روی صندلی‌های خوش‌فرم این خودرو تجربه کنند. طرح دلپسند بازویی رودری‌ها مجهز به روکش چرمی به علاوه دستگیره مدرن کروم‌رنگ نیز از دیگر خصوصیات منحصر به‌فرد کابین جک KMC K7 شمرده می‌شوند.

فاصله بین محور چرخ‌های کی ام سی  KMC K7در مقایسه با مدل جک اس ۷ حدود ۵ سانت کاهش یافته، بنابراین شاهد فضایی کمتر درون کابین این خودرو نسبت به گذشته خواهید بود. با این حال هنوز هم جای کافی برای حضور ۵ سرنشین بزرگسال در اینجا یافت خواهد شد. همچنین وجود ۹۶۰ لیتر فضا در محفظه بار این خودرو هیچ‌گونه دغدغه‌ای برای خانواده‌ها به‌ویژه هنگام مسافرت‌های طولانی باقی نخواهد گذاشت. همچنین در صورت خواباندن صندلی‌های ردیف دوم فضایی به‌مراتب بزرگتر معادل ۱۳۵8 لیتر به وجود خواهد آمد.

مشخصات فنی  KMC K7
کرمان موتور KMC K7 درون سینه خود یک قلب تپنده توربوشارژ به حجم ۱.۵ لیتر و توان خروجی ۱۷۴ اسب بخار قدرت به علاوه ۲۵۱ نیوتن متر گشتاور را جای داده است. نیروی این موتور به‌واسطه جعبه دنده ۶ سرعته دو کلاچه اتوماتیک به سوی چرخ‌های جلو ارسال خواهد شد. میانگین مصرف سوختKMC K7 حدود ۸.۵ لیتر برآورد شده و حداکثر سرعت آن نیز از ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت فراتر خواهد رفت.

KMC K7 اندکی بیشتر از هزار و ۷۰۰ کیلوگرم وزن دارد و باک سوخت آن قابلیت حمل ۶۴ لیتر بنزین را خواهد داشت.

امکانات رفاهی و ایمنی KMC K7
در خصوص امکانات رفاهی این خودرو می‌توان گفت که خودروی KMC K7  مجهز به سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه به همراه دریچه برای ردیف عقب، سیستم مالتی مدیا به همراه نمایشگر لمسی، روکش چرمی صندلی ‌ها و فرمان، تنظیم برقی صندلی راننده به همراه حافظه، سقف پانوراما، سانروف، دوربین عقب و دوربین ۳۶۰ درجه و همچنین مجهز به سنسور پارک جلو و عقب شده است.

از جمله تجهیزات ایمنی KMC K7 نیز باید به مواردی همچون چهار کیسه هوای ایمنی، ترمزهای دیسکی به همراه سیستم‌ های ترمز ضد قفل، توزیع نیروی ترمز، ترمز اضطراری، کنترل کشش، کنترل پایداری و کنترل ایستایی در شیب و همچنین به امکانات دیگری همچون کروز کنترل، چراغ‌های مخصوص روز و سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک‌ها اشاره کرد.
ارسال نظرات
موضوعات روز