پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
مدیر عامل ایران دوچرخ گفت: امسال در کنار ایجاد تنوع در سبد محصولات ایران دو چرخ، برنامه تولید 7500 دستگاه از محصولات متفاوت، افتتاح یک نمایشگاه و یک تعمیرگاه مجهز و در شان مشتریان را در برنامه داریم.
کد خبر: ۴۹۶۶۱
تیتر20 - آرمان موسوی مدیر عامل شرکت ایران دوچرخ در نشست خبری امروز با اشاره به اینکه این شرکت قدیمی ترین سازنده موتورسیکلت در کشور است، گفت: در سال‌های اخیر بازار فروش شرکت از موتورسیکلت‌های کار به سمت موتورسیکلت‌های برقی و الکتریکی سوق داده‌ شده است. امسال محصولات جدیدی در حوزه موتور و سه چرخه برقی، موتور تریل و چهار چرخ در دست تولید است و ضمن افزایش تنوع محصولات، قصد تولید 7500 دستگاه از محصولات متفاوت را داریم.
وی در خصوص تولید موتورهای برقی توضیح داد: یک تیم متخصص برای محصولات جدید مشغول به فعالیت هستند و به دلیل وجود مشکلات در زیرساخت ها و مباحث قیمتی و اقتصادی ناشی از قیمت بالای باتری ها، تا کنون جایگاهی پیدا نکرده است.

موسوی با اشاره به اینکه مشکل اصلی ما و همه شرکت‌ها تحریم‌ها است، گفت: بسیاری از مشکلات را مرتفع ساختیم اما همچنان به دلیل تحریم ها، در انتخاب محصولات به‌روز و و ورود به بازارهای صادراتی مشکل ‌داریم. نوسان بالای نرخ ارز و تورم بالا هم یکی دیگر از چالش‌های جدی شرکت است و امیدواریم سیستم بانکی در این زمینه کمک کند.

به گفته مدیرعامل ایران دوچرخ نمایشگاه این شرکت تا پایان اردیبهشت‌ ماه در یکی از مناطق تجاری تهران افتتاح و همچنین یک تعمیرگاه خوب و مجهز و در شان مشتریان در سال ۱۴۰۰ راه‌اندازی می شود.

موسوی با اشاره به اینکه فروش اینترنتی چهار محصول این شرکت به دلیل ویروس کرونا به‌زودی آغاز می شود، اظهار کرد: این پلتفرم که به‌زودی رونمایی خواهد شد به علت محدودیت‌های موجود در حوزه پلاک گذاری موتورسیکلت در فاز نخست در تهران آغاز به کار می‌کند و در آینده نزدیک ارائه سرویس به تمام کشور نیز انجام می‌شود.

مدیر عامل ایران دوچرخ درباره برنامه‌های صادراتی این شرکت نیز گفت: محدودیت‌های زیادی در حوزه صادرات موتورسیلکت وجود دارد اما مزیت‌های صادراتی آن بسیار است و این روال را مطابق قبل ادامه می دهیم.
ارسال نظرات
موضوعات روز