شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
استاندار قزوین در حاشیه بازدید از کارخانه ایران دو چرخ گفت: این مجموعه با دارا بودن ظرفیت بی نظیر و سرمایه انسانی متخصص می تواند به سرعت جایگاه ویژه ای در کشور کسب کند و برای حضور در عرصه جهانی به یک برند بین المللی تبدیل شود.
کد خبر: ۴۹۶۷۳
تیتر20 - استاندار قزوین به همراه جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای کمک به تحقق شعار سال (تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها) از کارخانه ایران دو چرخ در شهرک صنعتی کاسپین یک بازدید کرد و از نزدیک با توانمندی های این مجموعه آشنا شد و همچنین در جریان مسائل، مشکلات و درخواست های آن قرار گرفت.

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در حاشیه این بازدید گفت: ایران دو چرخ قدیمی ترین تولید کننده موتورسیکلت در کشور می باشد. انتظار داریم این شرکت محصولات داخلی متنوعی در سطح کشور تولید کند و بتوانیم از ظرفیت های آن برای رفع نیازهای اساسی کشور به خصوص در تولید موتورهای برقی بهره ببریم.

جمالی پور اظهار کرد: امروز موتور سیکلت برقی‌ نیاز کلانشهرها است. باید زیرساخت های لازم فراهم شود تا بتوانیم آن ها را جایگزین موتورهای بنزینی کنیم و آلودگی هوا را کاهش دهیم. خوشبختانه ایران دو چرخ در این خصوص اقدامات موثری داشته است.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه ایران دو چرخ دارای ظرفیت بی نظیر و نیروی انسانی متخصص است، اظهار کرد: این شرکت یکی از برندهای بسیار مهم در موتورسیکلت سازی است و امید داریم تا با عزم جدی مدیران مجموعه، به سرعت جایگاه ویژه ای در سطح کشور کسب کند و به یک برند بین المللی تبدیل شود و در عرصه جهانی حضور پیدا کند.

وی ادامه داد: مسائل متفاوتی در اقتصاد کشور وجود دارد که باعث شده بسیاری از صنایع ما دچار چالش های جدی شوند. امید است تا مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری و عزم جدی که در نظام جمهوری اسلامی اتفاق افتاده بتوانیم حمایت از این مجموعه ها داشته باشیم تا با فعال سازی ظرفیت ها، نیازهای کشور را مرتفع سازند و بتوانند محصولات را به کشورهای منطقه ای و توسعه یافته صادر کنند.

جمالی پور از رفع موانع پیش روی صنعتگران در استان قزوین خبر داد و تصریح کرد: هیچ وظیفه ای مهمتر از حمایت از تولید وجود ندارد چرا که تولید مهمترین مولفه ی تقویت کشور برای رسیدن به قله های اوج است. در استان همه مسائل را در راستای رونق تولید می دانیم و همه مسئولین و مدیران مکلف هستند به عنوان مهمترین مسئله برای توسعه تولیدگران نگاه کنند.
ارسال نظرات
موضوعات روز