پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶
تیتر20 بررسی می کند؛
در مدت فراگیری ویروس کرونا، پرسنل فروشگاهی کشور همچون پزشکان و کادر درمان، در مواجهه مستقیم با این بیماری بوده و بی‌وقفه و بدون تعطیلی در مسیر تامین نیازهای روزانه مردم مشغول به کار بوده‌اند.
کد خبر: ۴۹۷۰۲
سربازان معیشت در کجای اولویت بندی دریافت واکسن قرار دارند؟/ تعلل مدیران فروشگاه های زنجیره ای یا کم توجهی ستاد کرونا؟
تیتر20 - ستاد ملی کرونا در یک اقدام برنامه ریزی شده اولویت اقشار مختلف جامعه برای دریافت واکسن کرونا را به مرور مشخص کرده و واکسیناسیون در حال انجام است.

همانطور که پیش بینی می شد کادر درمان به عنوان صف اول مبارزه با کرونا و خدمات به مبتلایان در اولویت نخست دریافت واکسن قرار گرفته است.

اما آنچه که در این مطلب به آن پرداخته می شود توجه به سایر بخش ها از جمله کارکنان فروشگاه های زنجیره ای به عنوان سربازان معیشت است که در 15 ماه اخیر بدون وقفه  و رودرو با مردم به ارائه خدمات پرداختند و در شرایط  تحریم و فراگیری ویروس کرونا نگرانی جامعه را از نظر تامین اقلام اساسی رفع کردند.

در حال حاضر و با گذشت مدت زمان نسبتا زیادی از پدیدآمدن بحران ویروس کرونا و به راه افتادن موج‌های متفاوت و سنگین از آمار ابتلا به این ویروس در کشور، آن‌چه بیش از هر موضوع دیگری رخ می‌نماید، مواجهه مستقیم و حضور تمامی پرسنل فعال در بخش‌های مختلف فروشگاه‌های زنجیره‌ای و در خط مقدم این بیماری است. پرسنلی که با وجود اعمال دوره‌های متعدد تعطیلی در کشور، همچنان به وظایف خود عمل کرده و در لباس سربازان معیشت هم‌قدم با کادر درمان برای عبور آسان مردم از این بحران تلاش کرده‌اند.

 پس لازم است تا در شرایط کنونی که عملیات واکسیناسیون مراحل ابتدایی خود را در کشور می‌گذارند، توجه ویژه‌ای را به سربازان معیشت کشور شاهد باشیم.

در این مدت 15 ماه پرسنل فروشگاهی کشور همچون پزشکان و کادر درمان، در مواجهه مستقیم با این بیماری بوده و بی‌وقفه و بدون تعطیلی در مسیر تامین نیازهای روزانه مردم مشغول به کار بوده‌اند.

 آمار دقیقی از مبتلایان و حتی فوتی های کرونایی کارکنان تاکنون از سوی اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های بزرگ اعلام نشده است.

به نظر می ر سد وضعیت سربازان معیشت و نگرانی خانواده آن ها باید با جدیت از سوی مدیران فروشگاه های زنجیره ای پی گیری و در اولویت قرار گرفتن دریافت واکسن به مقامات مسئول گوشزد شود تا مبادا این بخش زحمتکش مورد تعلل مدیران یا کم توجهی مسئولان بهداشتی کشور قرار گیرد.

از سوی دیگر مدیران فروشگاه های زنجیره ای بهتر از هر کس دیگر می دانند که توجه به رفاه، امنیت شغلی و سلامت کارکنان مهم ترین بخش از برند سازی و پیشبرد اهداف تجاری است بنابر این پرداختن به این مهم باید در دستور کار مجریان و تصمیم سازان در فروشگاه های زنجیره ای قرار گیرد و گزارش اقدامات نیز در اختیار افکار عمومی و رسانه ها قرار گیرد.

لازم به ذکر است  در حال حاضر بيش از 7هزار شعبه فعال فروشگاه زنجیره ای با 80هزار نفر نيروي پرسنلي جوان ، هر روزه  به‌صورت مستقيم در حال خدمت‌رساني به مردم هستند.




ارسال نظرات
موضوعات روز