پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۰
پرسپولیس در حالی که از سپاهان پیش بود و می‌توانست ۳ امتیاز مهم این دیدار را بگیرد تن به تساوی داد دقیقا مثل همان اتفاقی که در دربی دور رفت رخ داد.
کد خبر: ۴۹۷۷۰
تیتر20 - دو تیم پرسپولیس و تراکتور در حالی یکشنبه شب در مهم‌ترین بازی نیم  فصل دوم به تساوی یک بر یک رسیدند که پرسپولیس در این بازی نمایش خوبی داشت و می‌توانست از اصفهان دست پر برگردد.

شاگردان یحیی گل محمدی در این بازی به خصوص در نیمه نخست چندین فرصت عالی گلزنی را از دست دادند ولی در نیمه دوم روی ضربه دیدنی عیسی آل کثیر به گل رسیدند. سرخ‌پوشان در آستانه پیروزی در این بازی حساس قرار داشتند تا اینکه در دقایق پایانی گل خوردند و ۳ امتیاز را با یک امتیاز عوض کردند.

نکته‌ای که در ۲۰ دقیقه پایانی بازی کاملاً مشهود بود خستگس بعضی از بازیکنان پرسپولیس بود که آن انرژی همیشگی را نداشتند. نفراتی مثل مغانلو، پهلوان، نعمتی و نوراللهی به لحاظ بدنی افت کرده بودند ولی در کمال تعجب یحیی گل‌محمدی آنها را در زمین نگه داشت. این در حالی بود که پرسپولیس نفرات خوبی روی نیمکت داشت و کادر فنی این تیم به راحتی می‌توانست با تعویض بازیکنان خسته خود هم وقت بازی را بگیرد و هم در روند حملات سپاهان خلل ایجاد کند.

این دقیقاً همان اشتباهی بود که یحیی در دربی رفت انجام داده بود و درحالی که از حریف سنتی جلو بود نتوانست پیروزی را حفظ کند و در دقایق پایانی مهدی قایدی بازی را به تساوی کشاند./ خبرورزشی
ارسال نظرات
موضوعات روز