پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
صبوری: روش حضوری فروش از اولویت شرکتهای بزرگ خارج و در حال منسوخ شدن است و شرکت هایی که نتوانند با برنامه ریزی و به روزرسانی روشهای فروش غیرحضوری، خدمات خود به مشتریان را تنوع بخشیده یا ارتقاء بدهند عرصه رقابت را به رقبای خود واگذار میکنند.
کد خبر: ۴۹۸۲۵
تیتر20 - حسین صبوری، قائم مقام شرکت فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش در مراسم افتتاح نخستین شعبه از فروشگاه تمام اینترنتی(دارک استور) افق کوروش، با بیان تحولات عرصه خرده فروشی در چندسال اخیر و بویژه رشد بالای این شرکت در صدور 50 هزار درخواست فروش اینترنتی به صورت روزانه در شرایط گسترش ویروس کرونا ، بر ضرورت توسعه و مدرن سازی فروشگاههای زنجیرهای تاکید و از برنامه ریزی افق کوروش در توجه جدیتر و مدرنتر به فروش اینترنتی برای ارسال سریعتر و باکیفیتتر خریدهای اینترنتی و تحقق چشم انداز 200 الی 300 هزار درخواست فروش اینترنتی به صورت روزانه خبرداد.
قائم مقام فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش با اشاره به تحولات حوزه فروش اینترنتی در دوران کرونا و ورود فروشگاههای زنجیرهای به این حوزه گفت: در نتیجه این تحولات، علی رغم این که فروش اینترنتی؛ هزینهبر بوده و کیفیت بسیار بالایی را میطلبد به زودی شاهد ظهور شرکتهایی خواهیم بود که بخش عظیمی از نیازهای مردم را به صورت اینترنتی و تلفنی و بدون مراجعه حضوری، فراهم خواهند کرد تا جایی که می توان مدعی شد روش حضوری فروش از اولویت شرکتهای بزرگ خارج و در حال منسوخ شدن است و شرکت هایی که نتوانند با برنامه ریزی و به روزرسانی روشهای فروش غیرحضوری، خدمات خود به مشتریان را تنوع بخشیده یا ارتقاء بدهند عرصه رقابت را به رقبای خود واگذار میکنند.
حسین صبوری گفت: وفاداری مشتریان به فروشگاههای اینترنتی را تا حد زیادی به رعایت آداب حرفهای توسط سفیران، تحویل به موقع و سریع و تطابق عینی کالاهای سفارشی با کالایی که در نهایت به دست مشتری می رسد منوط دانست و اظهار امیدواری کرد با رعایت این نکات بتوان هزینههای سنگین فروش اینترنتی را کنترل و با کاهش هزینهها، حاشیه سود مطمئنی را برای شرکتها ایجاد کرد.