دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۱
حیف شد
تیتر20 / یحیی امیری - روز شنبه خبری در فضای مجازی پخش شد با این عبارت "از امروز واکسیناسیون افراد 70 سال به بالا در بزرگترین مرکز واکسیناسیون کرونای کشور در "ایران مال" انجام می شود و افراد می توانند در محیطی خلوت و به شکل بسیار منظمی واکسن کرونا دریافت کنند".

ساعت 8 صبح روز یکشنبه دست پدرم را گرفتم ، سوار بر ماشین راهی بازار بزرگ ایران (ایران مال) شدیم.

در ورودی مجموعه تجاری ایران مال، نگهبانان یونیفورم پوش با این اتیکت روی سینه "درباره واکسیناسیون از من بپرس" مراجعه کنندگان را تا پارگینگ راهنمایی می کردند.

همه ظواهر نشان از یک نظم و مدیریت سنجیده و حساب شده می داد، اما وارد مجموعه که شدیم برخلاف انتظار با خیل عظیم جمعیت کهنسال درآسانسور و روی پله های برقی ، در حال رفتن به طبقات بالا برای واکسیناسیون روبرو شدیم که تصور مثبتم از طرح واکسیناسون ایران مال را حسابی تحت تاثیر قرار داد.

به هر زحمتی بود خود را به طبقه بالای ساختمان که محوطه ای وسیع برای واکسیناسیون در نظر گرفته بودند رساندیم لحظه به لحظه به جمعیت افزوده می شد و پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها برای واکسن زدن بدون رعایت فاصله اجتماعی، از این طرف و آن طرف صف های طولانی تشکیل داده بودند. 

هنوز از تعریف های مدیریت ایران مال در داخل اتومبیل خلاص نشده بودم که بی نظمی و ازدحام جمعیت و پخش رسمی این خبر که واکسیناسیون از ساعت 9 صبح شروع می شود و تماشای پیرمردها و پیر زن های سرگردان و خسته و از نفس افتاده مرا دلزده کرد.

ترس از اینکه ممکن است یکی از این افراد ناقل ویروس کرونا باشد، ناچارم کرد دست پدرم را بگیرم و از واکسن زدن منصرف شویم که شدیم.

در راه بازگشت پدرم زیر لب گفت: حیف شد ایران مال! ابتکار خوبی را خراب کردی....

ارسال نظرات
موضوعات روز