جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷
تیتر 20 گزارش می دهد:
بانک گردشگری به عنوان یکی از اعضای شبکه بانکی کشور برای تقویت و گسترش خدمات بانکی غیرحضوری از اپلیکیشنی به نام گردش پی در این زمینه استفاده می‌کند این اپ با هدف توسعه خدمات فین‌تک در حوزه گردشگری و با کسب مجوزهای پرداخت‌یاری و پرداخت‌سازی از شاپرک به ارائه مجموعه کاملی از سرویس‌های مدیریت تراکنش‌های مالی مدرن پرداخته است.
کد خبر: ۵۰۳۰۵
بانک گردشگری و تسهیل خدمات غیر حضوری برای مشتریان
تیتر20 - بانک گردشگری نیز از سایر بانک‌ها برای ارائه خدمات غیرحضوری عقب نمانده است و در این راه از امکانات اپلیکیشن گردش پی استفاده می‌کند که به تازگی نیز امکان افتتاح حساب غیرحضوری را فراهم کرده است. 

زمانی که بانک‌ها در کنار بانکداری سنتی و مبتنی بر حضور در شعب، بخشی از خدمات خود را به صورت اینترنتی و الکترونیک نیز ارائه می‌دهند در  بانکداری الکترونیکی قدم برداشته‌اند. 

در این بین، بانک گردشگری به عنوان یکی از اعضای شبکه بانکی کشور برای تقویت و گسترش خدمات بانکی غیرحضوری از اپلیکیشنی به نام گردش پی در این زمینه استفاده می‌کند که  فعالیت‌های گردش پی از سال 1398 و با هدف توسعه خدمات فین‌تک در حوزه گردشگری آغاز شد و با کسب مجوزهای پرداخت‌یاری و پرداخت‌سازی از شاپرک به ارائه مجموعه کاملی از سرویس‌های مدیریت تراکنش‌های مالی مدرن پرداخته است. 

سرویس‌های گردش پی شامل درگاه پرداخت آنلاین، گردش لینک با قابلیت پرداخت موبایلی از طریق QR Code، کیف پول الکترونیکی و پرداخت‌های Contactless است که این روش‌ها از مدرن‌ترین متدهای پرداخت در دنیای فناوری هستند؛ و به دلیل ساده کردن فرآیند انجام تراکنش‌های مالی در سرویس‌های مبتنی بر وب‌سایت و اپلیکیشن موبایل برای کاربران نهایی، مورد توجه کسب‌وکارهای ارائه‌دهنده این سرویس‌ها قرار گرفته‌اند. 

همچنین، سرویس‌های گردش‌پی به گونه‌ای تنظیم شده است که نیازهای مشتریان نسبت به طیف وسیعی از تراکنش‌های اینترنتی را برآورده خواهد کرد که در اپلیکیشن گردش‌پی به راحتی قادر به انتقال وجه به تمامی کارت‌های عضو شتاب، شارژ سیم‌کارت، خرید بسته اینترنتی، پرداخت انواع قبوض، مشاهده و پرداختِ خلافی خودرو، خرید بیمه‌نامه مسافرتی، تهیه بلیت موزه و شرکت در امور نیکوکاری خواهید بود.

به تازگی نیز بانک گردشگری با گردش پی به عنوان یک  اپلیکیشن هوشمند که بواسطه "شباهنگ" بانک گردشگری، امکان احراز هویت و افتتاح سپرده کاملا آنلاین در این بانک را بدون حضور در شعبه، در کمترین زمان برای مشتریان فراهم کرده است. 

بدین منظور، شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن "گردش‌پی" با ورود به بخش "شباهنگ" پس از احراز هویت، سپرده مورد نظر خود را ایجاد کنید. علاوه براین، امکان درخواست صدور کارت و کاربری اینترنت بانک و موبایل بانک برای شما نیز فراهم بوده و کارت و کاربری‌های مذکور پس از احراز هویت، در محل اعلامی شما به صورت رایگان تحویل داده می‌شود.

طبق اعلام روابط عمومی بانک گردشگری، از زمان اجرایی شدن گشایش حساب غیرحضوری این بانک، شمار زیادی از مردم و همچنین هواداران پرسپولیس موفق به ثبت نام شدند که استعلام بسیاری از آنان موفقیت آمیز بوده که  موارد ثبت شده شامل مواردی چون مشتریان جدید، حساب هواداری، حساب کوتاه مدت، حساب قرض الحسنه، درخواست صدور کارت، درخواست اینترنت بانک و همچنین درخواست اینترنت موبایل بانک بوده است.

همچنین می‌توانید به طور مستقیم از طریق آدرس shabahang.tourism-bank.com نسبت به افتتاح حساب آنلاین اقدام کنید.

در ادامه با برخی از سرویس‌های این اپلیکیشن بیشتر آشنا می‌شوید که یکی از این سرویس‌ها گردش پی پرداخت‌یارِ مورد تایید شاپرک است که از این طریق می‌توانید مجموعه‌ای از خدمات مدیریت مالی کسب‌وکار، از جمله گردش لینک پرداخت، پذیرندگی گردش کارت اعتباری، زیرساخت کیف پول الکترونیکی و دستگاه پوز را دریافت کنید.

گردش لینک ساده‌ترین راه برای دریافت مبالغ خرد برای اشخاص و سازمان‌ها است که به کمک گردش لینک می‌توانید لینک اختصاصی خود را با توجه به ویژگی‌های مدنظرتان تولید کرده و برای دریافت پول، به روش‌های گوناگون در اختیار پرداخت‌کننده قرار دهید.

علاوه براین، کیف پول الکترونیکی گردش پی، یک کیف پول آنلاین است که از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن موبایل در دسترس صاحب آن قرار می‌گیرد و ذخیره پول، شارژ پول، انتقال وجه به کیف پول دیگر و خرید آنلاین، وظایف اصلی این کیف پول الکترونیکی را تشکیل می‌دهند.

از سوی دیگر، گردش پی در کنار ارائه انواع ابزارهای تراکنش مالی آنلاین، در زمینه ارائه دستگاه پوز بانک گردشگری نیز به شما کمک می‌کند.

البته در این زمینه لازم است که بدانید انجام تراکنش‌های مالی از طریق اپلیکیشن گردش پی چه مزیت‌هایی برای شما دارد که یکی از این مزیت‌ها مدیریت بازگشت پول با پنل کاربری یا به کمک وب‌سرویس و اخذ خروجی از ریز تراکنش‌های مالی انجام شده در وب‌سایت خود است. 

همچنین، تسویه حساب روزانه، امنیت کامل و پشتیبانی دائم از دیگر مزیت‌های کار با اپلیکیشن گردش پی اعلام شده است.

ارسال نظرات
موضوعات روز