جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۱
سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس که به دلیل مصدومیت چند بازی سرخ ها را از دست داده بود، حالا و در بازی مقابل تراکتور کاملا آماده است تا به میدان برود و تیمش را در میدان رهبری کند.
کد خبر: ۵۰۷۱۰
تیتر20 - کاپیتان پرسپولیس با پشت سر گذاشتن دوره مصدومیت قادر به رقابت در ترکیب اصلی این تیم در دیدار برابر تراکتور خواهد بود.

سیدجلال حسینی که در آستانه دیدار برابر آلومینیوم دچار آسیب دیدگی شده بود تا همانند دیدار رفت تقابل با نماینده اراک را از دست بدهد، اکنون در رقابت برای حضور در ترکیب اصلی قرار گرفته است.

سیدجلال که به دلیل این مصدومیت طی سه دیدار اخیر سرخ‌ها غایب بود، از بازی با ماشین سازی شرایط همراهی سرخپوشان را به دست آورد و یحیی گل محمدی ترجیح داد روی این بازیکن ریسک نکند و فرصت استراحت بیشتری برای او در نظر بگیرد. عملکرد فرشاد فرجی هم در این میان مزید بر علت شد تا سیدجلال حسینی فرصت بیشتری برای استراحت و ریکاوری مصدومیت خود داشته باشد.

اکنون در آستانه بازی با تراکتور، کاپیتان ۳۹ ساله سرخ‌ها بار دیگر شرایط رقابت در تمرینات را برای حضور در ترکیب اصلی را به طور کامل به دست آورده و باید دید کادرفنی چه برنامه‌ای در این دیدار دنبال خواهند کرد. هرچند به نظر می‌رسد با توجه به عملکرد فرشاد فرجی که طی دو دیدار اخیر و خصوصا مقابل استقلال نمایش قابل قبولی از خود به جا گذاشته، فرصت را به این مدافع مازنی بدهد تا سیدجلال حسینی فرصت استراحت بیشتری داشته باشد./پارس فوتبال
ارسال نظرات
موضوعات روز