پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
بازدید ویدئوی «خامه صورتی، اصلش پگاهه» در آپارات به ۴ میلیون رسید.
کد خبر: ۵۰۷۸۸
تیتر20 - در اجرای طرح ملی خامه استریل پگاه با شعار «خامه صورتی، اصلش پگاهه» که برای اولین بار درکانالهای خرده فروشی، فروشگاههای زنجیرهای، عرضه و غرف و کانال دیجیتال مارکت طی تیرماه ۱۴۰۰ اجرا شد، رکوردهای تازهای در حوزه فروش و تبلیغات به ثبت رسید.
این طرح با هدف افزایش فروش، افزایش حضور درشلف و بازپسگیری سهم شلف، افزایش پوشش مشتریان، مدیریت درصد ضایعات و برگشتی با مشارکت شرکتهای تولیدی، به اجرا درآمد.
در این کمپین پس از طراحی شعار کمپین: «خامه صورتی اصلش پگاهه»، طراحی گرافیکی، تصویر سازی و ساخت موشن اختصاصی، ساخت استوری و پست کمپین، اطلاع رسانی از طریق گروهها و اینستاگرام پگاه و شرکتهای گروه، تهیه و تنظیم پنج خبر سراسری وانتشار اخبار در پرتال خبری و ۳۶ سایت خبری و خبرگزاری و گروههای مجازی انجام شد.
تهیه و انتشار ویدئوی چگونگی اجرای طرح و نظرات مصرف کنندگان در مناطق پنجگانه، تهیه ویدئو و انتشار در آپارات با ۴ میلیون بازدید نیز از جمله اقدامات حوزه اطلاع رسانی و تبلیغات طرح ملی خامه بود./ روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)