شنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۳ - 2024 November 23
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
در چند وقت اخیر شرکت زرماکارون قیمت محصولات خود را ثابت نگهداشته است اما خبرهایی به گوش می رسد که در برخی فروشگاه ها از این اقدام سواستفاده کرده و با پاک کردن قیمت محصول و جایگزین کردن قیمت جدید عملا تورم جدیدی را به مصرف کنندگان وفادار این برند تحمیل کرده اند.
کد خبر: ۵۱۴۹۷
تیتر20 - این روزها تورم در جامعه ایران به صورت لحظه ای بالا می رود و قیمت کالاها هم هفتگی و ماهانه گران می شود و مردم هم در یک روند نزولی قدرت خرید خود را از دست داده اند تا جایی که سفره دهک های پایین جامعه کوچکتر شده و برخی مواد غذایی از وعده غذایی مردم حذف شده است.

در این مسیر برخی شرکت ها همسو با مسئولیت اجتماعی در یک سال گذشته با افزایش بهره وری، قیمت تمام شده را با وجود گرانی مواد اولیه و ... حفظ کرده اند و با حداقل حاشیه سود اشتغال خود را پایدار نگه داشته اند.

شرکت زر ماکارون به عنوان تولیدکننده ای که از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرده، و نخستین تولیدکننده پاستا با آرد سمولینا در ایران بوده برای حفظ اعتبار برندش با وجود افزایش دو برابری قیمت مواد اولیه در سال جدید، از سال گذشته تاکنون هیچگونه افزایش قیمتی در محصولات خود اعمال نکرده است و بر طبق آخرین مصوبات سازمان های مربوطه فعالیت می نماید.

زرماکارون در حالی با همان قیمت قبل محصولاتش را به بازار عرضه می کند که تنها در فروردین امسال نزدیک به 39 درصد افزایش در دستمزد کارگران ایجاد شد و در کاهش حاشیه سود شرکت موثر بوده، اما از آنجایی که استراتژی اصلی زر ماکارون از بدو تاسیس تاکنون بر پایه مشتری مداری استوار بوده همواره رضایت مشتریان را به عنوان برگ برنده در بازار کسب و کار انتخاب کرده و در مقابل وفاداری مشتریان و انتخاب شدن به عنوان برند حامی مصرف کننده و همچنین برند محبوب در گروه پاستا و ماکارونی را به عنوان نتیجه استراتژیش کسب کرده و این رابطه متقابل و دوسویه همواره وجود داشته است.

در چند وقت اخیر شرکت زرماکارون قیمت محصولات خود را ثابت نگهداشته است اما خبرهایی به گوش می رسد که در برخی فروشگاه ها از این اقدام سواستفاده کرده و با پاک کردن قیمت محصول و جایگزین کردن قیمت جدید عملا تورم جدیدی را به مصرف کنندگان وفادار این برند تحمیل کرده اند، از این رو مصرف کنندگان این برند باید نسبت به خرید محصول از فروشگاه های معتبر اقدام کنند و در صورتی که قیمت کالا مخدوش بود این موضوع را به دستگاه های نظارتی اطلاع دهند تا از فضاسازی و سواستفاده برخی افراد علیه برندها یا تولیدکنندگان داخلی جلوگیری شود.

ارسال نظرات
موضوعات روز