پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۶
پرسپولیس به غیر از جذب ۲ بازیکن تاجیکستانی باز هم بازیکن خارجی می‌خرد.
کد خبر: ۵۱۸۳۵
تیتر 20 - پرسپولیس مدت‌هاست به دنبال خرید بازیکن خارجی است تا تیمش را تقویت کند ولی به دلیل عدم پرداخت بدهی کالدرون و بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی تا این لحظه نتوانسته خرید خارجی داشته باشد.

هرچند طی روزهای گذشته مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کردند پول کالدرون را پرداخت کردند ولی شنیده‌ها حاکی از آن است که این پول هنوز به حساب مرد آرژانتینی ننشسته است و کمی زمان می‌برد.

همانطور که در جریان قرار گرفتید باشگاه پرسپولیس با دو بازیکن زیر ۲۳ سال تاجیکستانی به توافق رسیده و این بازیکنان به تهران آمدند تا بعد از انجام مذاکرات نهایی و عقد قرارداد، تست‌های پزشکی مربوطه را پشت سر بگذارند و در تمرینات شرکت کنند.

اما این پایان کار پرسپولیس در نقل و انتقالات نخواهد بود و این باشگاه قصد دارد یک بازیکن خارجی دیگر را در یکی از پست‌های هافبک و یا مهاجم به خدمت بگیرد. پرسپولیس یک جای خالی در لیست بزرگسال خود داشت ولی با توجه به فسخ قرارداد رضا دهقانی، جای خالی در لیست پرسپولیس به ۲ بازیکن رسید.

طبق شنیده‌های ما یحیی گل محمدی قصد دارد به غیر از خرید این دو بازیکن تاجیکی، یک مهاجم خارجی یا یک هافبک بازیساز را هم به خدمت بگیرد تا تیمش را تقویت کند. پرسپولیس فقط می‌تواند بازیکنی را به خدمت بگیرد که آزاد باشند و بتواند به عنوان سهمیه آزاد فیفا با پرسپولیس قرارداد ببندند.

تا به حال گزینه‌های مختلفی به یحیی گل محمدی پیشنهاد شدند ولی سرمربی پرسپولیس هنوز برای انتخاب بازیکن مدنظر خود به جمع بندی نرسیده است./ پارس فوتبال
ارسال نظرات
موضوعات روز