دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۰
یحیی گل محمدی گفت:درباره برگزاری دیدار سپاهان و پرسپولیس در اراک هم باید بگویم نسبت به رای صادر شده واقعا معترض هستم. اتفاقات عجیبی افتاده و آرای عجیب و غریبی صادر شده است.
کد خبر: ۵۲۸۲۳

تیتر ۲۰- سرمربی پرسپولیس درخصوص اینکه سپاهان در هر دو حضورش در اراک برنده شده و سرخ‌پوشان هر دو بازی خود را در این شهر شکست خورده اند و از این لحاظ تحلیل‌های متفاوتی برای برگزاری بازی در اراک وجود دارد، پاسخ داد: برد یا باخت بازی‌های گذشته تضمینی برای بردن یا باختن دیدار امروز نیست. اگر بخواهیم اتفاقات قبلی را به الان ربط بدهیم کار خوبی نیست و نمی‌توانیم به این موضوع فکر کنیم. هر روز هفته فرصت جدیدی برای ما است و دوست داریم بهترین عملکرد را داشته باشیو و می‌خواهیم با تمام قوا به میدان برویم.
گل‌محمدی درباره اینکه طبق نظر خودش و محرم نویدکیا پرسپولیس و سپاهان برای کاهش تنش‌ها قبل از شروع لیگ در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند اما پوستر باشگاه سپاهان و حذف ستاره پرسپولیس قبل از مسابقه تنش‌زا شده است، پاسخ داد: ما مربیان تمام تمرکزمان روی مسائل فنی است و خود نویدکیا هم در جریان موضوع نبوده است. افرادی که در بخش رسانه‌ای سپاهان هستند باید پاسخگو باشند اما دو تیم می‌خواهند مردانه مقابل هم قرار بگیرند و با هم رقابت کنند. اولین موضوع  مهم در این میان احترام گذاشتن است و تنها چیزی که باید رعایت شود احترام گذاشتن به همدیگر است زیرا می‌تواند رقابت را سالم‌تر و جذاب‌تر کند.
وی اضافه کرد: درباره برگزاری دیدار سپاهان و پرسپولیس در اراک هم باید بگویم نسبت به رای صادر شده واقعا معترض هستم. اتفاقات عجیبی افتاده و آرای عجیب و غریبی صادر شده است. نباید دو تیمی که تا این حد خوب فوتبال بازی کرده و نمایش فنی خوبی دارند با هم در زمینی بی‌طرف بازی کنند. این موضوع برای هر دو تیم خوب نیست. سپاهان و پرسپولیس ورزشگاه های مجهزی دارند. برای صدور هر حکمی هم باید تمام جوانب را در نظر گرفت. بازی کردن سپاهان و پرسپولیس در زمین بی‌طرف به سود برخی تیم‌های مدعی دیگر است و آنها نفع می‌برند. سپاهان و پرسپولیس از این رای متضرر می‌شوند و برای صدور حکم بیشتر به باشگاه‌های صاحب منفعت فکر شده است تا اینکه بخواهند به متضرر شدن این دو تیم فکر کنند. /فارس 

ارسال نظرات
موضوعات روز