دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۰
گزارشی از تخلفات مالی محرز و فعالیت‌های غیرقانونی عزیزی خادم در طول یک سال ریاست بر فدراسیون فوتبال با مستندات به کمیته اخلاق این فدراسیون ارجاع شده است.
کد خبر: ۵۴۹۸۴

تیتر۲۰- شهاب‌الدین عزیزی خادم با رای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ به صورت موقت از ریاست فدراسیون عزل شد. اکنون و پس از حسابرسی عملکرد یک ساله او، پرده از برخی تخلفات مالی برداشته شده و پرونده‌ای شامل تخلفات مالی و فعالیت‌های غیرقانونی‌اش به کمیته اخلاق این فدراسیون ارجاع شده است.

یک حسابرس مستقل و دو کارشناس رسمی دادگستری صورت حساب‌های مالی یک ساله مدیریت عزیزی خادم را بررسی کرده‌اند و تخلفات مالی محرزی در حساب‌های مذکور یافته شده و این مهم طی نامه‌ای رسمی از سوی دبیرکل به کمیته اخلاق ارسال شده است.

در این بررسی‌ها، تخلفات مالی، فعالیت‌های غیرقانونی با ذکر مصادیق و اسناد، انحرافات و تخلفات مربوط به حساب‌های شخصی عزیزی خادم، پرداخت‌های غیرقانونی به مشاوران و نزدیکان رئیس فدراسیون و هم چنین پرداخت‌های مربوط به سفرهای خارجی بدون مجوز در مدت یک سال محرز و روشن شده است.

در یک مورد از این بررسی‌ها، مشخص شده که مبلغ قابل توجهی به حساب شخصی رئیس سابق فدراسیون فوتبال واریز شده و علیرغم مکاتباته خزانه‌دار و اصرار هیات رئیسه، این مبلغ به حساب فدراسیون فوتبال بازگردانده نشده است.

این گزارش تفصیلی به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس و سازمان بازرسی هم ارسال شده است.

پیش‌بینی می‌شود کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال تا پیش از مجمع دهم خرداد ۱۴۰۱ رای خود را درباره رئیس سابق فدراسیون اعلام کند./ایسنا

ارسال نظرات
موضوعات روز