تیتر۲۰- یعقوب رشنوادی، در این دیدار با اشاره به اهمیت حوزه روابط عمومی در شرکتها و سازمانها گفت: امروز نقش روابط عمومی در سازمانهای پیشرو برجسته است. حوزه روابط عمومی، رسانه و تبلیغات با فکر انسانها سر و کار دارد و مدیریت افکار عمومی کار بسیار پیچیدهای است.
وی با تاکید بر اینکه تصویری که از یک برند در ذهن افراد جامعه شکل میگیرد، اهمیت زیادی دارد و گاهی میتواند از واقعیت هم مهمتر باشد، افزود: تصویر و تصور از یک برند را روابط عمومی و تبلیغات در ذهن جامعه میسازد و به همین دلیل، در شرکت بیمه سرمد تاکید ویژهای بر جدی گرفتن حوزه روابط عمومی داریم.
مدیرعامل بیمه سرمد خاطر نشان کرد: روابط عمومی، مبدا و کانون همه تحولات در بیمه سرمد است و باید پیشران حوزههای دیگر در شرکت باشد و تلاش مدیران ارشد نیز این است که بتوانند راه را برای تاثیرگذاری بیشتر حوزه روابط عمومی هموار کنند.
رشنوادی افزود: خواسته من از همکاران روابط عمومی این است که در کار رسانهای و تبلیغات، به جای تمرکز بر افراد، بر روی برند شرکت بیمه سرمد تمرکز کنند و تصویری مناسب از برند بیمه سرمد و خدمات شرکت در اذهان عمومی ایجاد کنند.
وی با اشاره به دیدار اخیر خود با دکتر ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، گفت: جلسه صمیمانه، امیدبخش و کمنظیری با دکتر ایمانی داشتم که نگاه مدیریت جدید بانک صادرات ایران به بیمه سرمد، نویدبخش اتفاقات مهم و اساسی در سال 1401 در سرمد است و نوع نگاه حمایتی ایشان، مسئولیت ما را در شرکت سنگینتر میکند.
مدیرعامل بیمه سرمد اضافه کرد: با توجه به انتظارات شکل گرفته نسبت به شرکت، باید تلاش مضاعفی برای جلب رضایت سهامداران داشته باشیم و به اهداف شرکت در سال 1401 جامه عمل بپوشانیم و پاسخ مناسبی به حمایتهای سهامداران خود بدهیم.
رشنوادی با اشاره به تغییرات مثبتی که در ماههای اخیر در بیمه سرمد اتفاق افتاده است، گفت: روزهای خوبی را برای شرکت پیشبینی میکنم. با توجه به اینکه سال 1401 نقطه عطف فعالیتهای بیمه سرمد است، این سال میتواند آغاز یک دهه پرفروغ برای بیمه سرمد باشد و این مهم میتواند با راهبری روابط عمومی و با تکیه بر تخصص تکتک همکاران این بخش محقق شود و شرکت به جایگاه واقعی خود در صنعت بیمه کشور دست یابد.
در پایان این دیدار رشنوادی با اهدای لوح تقدیر از کارکنان اداره کل روابط عمومی و امور بینالملل سرمد قدردانی کرد./روابط عمومی بیمه سرمد