جمعه ۰۲ آذر ۱۴۰۳ - 2024 November 22
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل بیمه سرمد گفت: استفاده از فضاهای دیجیتال می‌تواند به افزایش گستره مخاطبان و بالا رفتن اثرگذاری تبلیغات کمک کند.
کد خبر: ۵۵۹۲۱

تیتر۲۰- جلسه کارگروه روابط عمومی سندیکای بیمه‌گران ایران با حضور مدیر روابط عمومی سندیکا و مدیران روابط عمومی شرکت‌های بیمه به میزبانی بیمه سرمد برگزار شد.

مهدی مهدوی در این جلسه ضمن خیر مقدم به مدیران روابط عمومی شرکت‌های بیمه، گفت: امروز حوزه ارتباطات و روابط عمومی، جایگاه ویژه‌ای در سازمان‌ها پیدا کرده که نشان‌دهنده اهمیت این بخش است.

عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل بیمه سرمد افزود: تحولات دنیای دیجیتال، ایجاب می‌کند که در حوزه روابط عمومی و تبلیغات تغییراتی ایجاد شود و روابط عمومی‌ها بیش از پیش از ظرفیت فضای دیجیتال، برای پیشبرد اهداف سازمان خود بهره ببرند.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از این فضا می‌تواند به افزایش گستره مخاطبان و بالا رفتن اثرگذاری تبلیغات کمک کند.

مهدوی با اشاره به اهمیت روابط عمومی در سازمان‌ها گفت: حوزه روابط عمومی نه تنها هزینه‌بر نیست، بلکه جنبه سرمایه‌گذاری دارد و باید نقش این حوزه در سازمان‌ها و جامعه بهتر تبیین شود.

وی افزود: یکی از وظایف روابط عمومی در کنار فعالیت تبلیغاتی، ایجاد آگاهی در جامعه است که این حوزه می‌تواند در صنعت بیمه کشور با هم‌افزایی میان همه شرکت‌های بیمه اتفاق بیفتد و ما می‌توانیم در کنار هم، اقدامات مناسب‌تری را رقم بزنیم و بر محدودیت‌ها غلبه کنیم.

قائم مقام بیمه سرمد هم‌چنین از مدیران روابط عمومی شرکت‌های بیمه خواست، ریشه‌های نارضایتی مردم از برخی خدمات بیمه‌ای را شناسایی کرده و راهکارهای رفع آن را به مدیران ارشد ارائه کنند.

در ادامه این جلسه، اعضای کارگروه روابط عمومی سندیکای بیمه‌گران درباره فضای رسانه‌ای صنعت بیمه، حضور در نمایشگاه بانک، بورس، بیمه و اولویت‌های مورد نیاز مدیریت روابط عمومی نوین به بحث و تبادل نظر پرداختند./روابط عمومی بیمه سرمد

ارسال نظرات
موضوعات روز