پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
با توجه به رویکرد جدید مدیران فروشگاه های زنجیره ای یاران دریان موانع توسعه سوپرمارکتهای یاران دریان در سایر نقاط کشوربه طور کامل برداشته شد و علاوه بر تهران و چند شهر در سراسر کشور نیز فروشگاههای یاران دریان در حال گسترش هستند، به طوریکه در حال حاضر سیر تقاضاها برای دریافت نمایندگی یاران دریان رو به افزایش است.
کد خبر: ۵۶۷۹۳
تیتر20 - امروزه در صنعت خرده فروشی کشورمان، فروشگاههای زنجیرهای حرف اول و آخر را در بازار میزنند و به نوعی سهم عمدهای از بازار را در اختیار دارند، در این بین فروشگاههای زنجیرهای یاران دریان نیز با توسعه شعب در سایر استانها ، به دنبال افزایش سهم از بازار است.
این درحالیست که فروشگاههای زنجیرهای یاران دریان از سال 1383 تاسیس شدند و در ابتدا فقط اعضای خانواده دریانیها میتوانستند، زیر پوشش سوپر مارکتهای زنجیرهای یاران دریان قرار بگیرند، این درحالیست که بهترین سوپرمارکتهای تهران از جمله سوپر ساسان،سوپر جام جم ولیعصر، سوپر فرمان، سوپر گلستان، سوپر ترمه، سوپر برکت و خیلی دیگر از سوپرمارکتهای بزرگ و بهروز تهران در ارتباط با یاران دریان به فعالیت میپرداختند.
از جمله مزایای فروشگاههای زنجیرهای یاران دریان این است که در مناطق متوسط رو به بالای شهر در یک فضای کوچک نسبت به هایپر مارکت ها تنوع کالایی بالایی را دارند، به بیان دیگر یک سوپر بزرگ یاران دریان به اندازه یک شعبه هایپر مارکتها تنوع کالایی دارد که این موضوع از اهمیت بسزایی برخوردار است، همچنین یاران دریان بر روی مشتریمداری کار کرده و در این زمینه به خوبی عمل کرده است وسعی کرده بهترین برند های کالایی را در دسترس مشتریانش قرار دهد.
تغییر رویکرد یاران دریان
این درحالیست تا سال 1398 سیاست یاران دریان بر این منوال بود که به جزء خانواده دریانیها، به ندرت عضو جدید میگرفتند، اما در سال 1398 با توجه به گسترش فروشگاههای زنجیرهای در کشور رویکرد یاران دریان نیز تغییر پیدا کرد.
از طرفی نسل جدید خانواده دریانیها با توجه به اینکه تحصیلکرده بودند و این شغل نیز حرفه بسیار سخت و پر زحمتی بود، خیلی تمایلی برای حضور در این عرصه نداشتند، از طرف دیگر برای اینکه در عرصه رقابت بمانند، باید فعالیت خود را توسعه میدادند و رویکردهای خود را با تغییر مواجه میکردند، بنابراین برای ادامه حیات، دریانیها نیاز به تغییر رویکرد داشتند، بر این اساس سیاستهای جدیدی در یاران دریان ایجاد کردند.
در این راستا تصمیم مدیران این فروشگاه زنجیره موانع توسعه سوپرمارکتهای یاران دریان در سایر نقاط کشوربه طور کامل برداشته شد و علاوه بر تهران و چند شهر در سراسر کشور نیز فروشگاههای یاران دریان گسترش یافتند، به طوریکه در حال حاضر سیر تقاضاها برای دریافت نمایندگی یاران دریان رو به افزایش است.
فرانچایز یاران دریان درسایر استان های کشور
بر این اساس در حال حاضر 766 شعبه یاران دریان در کشور وجود دارد که در تهران یاران دریان 670 شعبه، در استان های آذربایجان شرقی و غرب، اردبیل و زنجان 70 شعبه و مابقی شعبات در 14 استان دیگر مستقر هستند.
در همین رابطه مهدی عارفی داریان ، مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای یاران دریان با اشاره به برنامه های آینده این برند گفت: برنامه توسعه ما در چند استان دیگر در حال پیگیری است و بزودی شعب جدید در منطقه خراسان افتتاح و در ادامه در 3 استان شمالی کشور توسعه شعب را دنبال خواهیم کرد.سپس به دنبال توسعه فروشگاه ها در شهرهای شیراز ،اصفهان و اهواز خواهیم رفت.
به نظر میرسد با نسل نوین فروشگاه های یاران دریان، این مجموعه بتواند به خوبی سهم بازار خود را حفظ کرده وبا توجه به خوشنامی این برند در ادامه این سهم را در سراسر کشور نیز افزایش دهد.