تیتر20- جوانان، بهويژه جوانان ايراني بايد با استفاده از خلاقيت و نيروي جواني خود، دست به اختراعات و نوآوريهاي جديد بزنند و آنها را ثبت كنند تا بتوانند از اين راه به درآمد بالا و اشتغالآفريني دستيابند.
ماريو مورتي پولگاتو (Mario Moretti Polegato)، كارآفرين برتر ايتاليايي و مالك برند كفشهاي مشهور جئوکس (Geox)، با سفر به تهران، در نشستي خبري با اصحاب رسانه، به معرفي محصولات جديد اين كمپاني پرداخته و از توسعه سرمايهگذاري مشترك در ايران خبرداد.
در اين نشست خبري كه در هتل پارسيان آزادي تهران برگزار شد، مورتي از برنامه اين شركت براي گشايش نمايندگيهاي بيشتر در شهرهاي مختلف ايران، طي پنجسال آينده خبر داد و اظهار اميدواري كرد كه با فراهم شدن زمينههاي همكاري بيشتر، فعاليتهاي اين شركت در ايران بيش از پيش گسترش يابد.
اين كارآفرين ايتاليايي كه يكي از اعضاي مجمع جهاني اقتصاد نيز به شمار ميرود، ازسوي مجله معتبر «فوربس»، با دارايي يك ميليارد و 900 ميليون دلاري، سيزدهمين فرد ثروتمند ايتاليا شناخته ميشود.
مورتي در اين نشست تصريح كرد: جهان امروز شاهد يك انقلاب بزرگ است و اين يك انقلاب جنگ و اسلحه نيست بلكه انقلاب جوانان است.
وي توصيه كرد: جوانان، بهويژه جوانان ايراني بايد با استفاده از خلاقيت و نيروي جواني خود، دست به اختراعات و نوآوريهاي جديد بزنند و آنها را ثبت كنند تا بتوانند از اين راه به درآمد بالا و اشتغال آفريني دستيابند.
كمپاني جئوكس، محصولات خود را در بيش از 115 كشور جهان و بالغ بر 1200 شعبه، عرضه ميكند. كفشهاي اين كمپاني، با شعار «كفشي كه نفس ميكشد» از سال 1995 ميلادي وارد بازارهاي جهاني شد و اكنون يكي از شناختهشدهترين برندهاي كفش در جهان بهشمار ميرود.