پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
تیتر20 - یکی از مهم‌ترین بازارهای اقتصادی که تا امروزه پیشرفت بسیار زیادی داشته است، بازار ارزهای دیجیتال است. این بازار شامل ارزهای مختلفی است که هرکدام از آنها فعالیت خاصی داشته و میزان سود و زیان متفاوتی دارند. تتر یکی از ارزهای دیجیتال است که در طی سال‌های اخیر فروش زیادی داشته در اشخاص زیادی در سرتاسر جهان این ارز را خریداری کرده و با آن کار می‌کنند. 

اما یکی از مهم‌ترین نکاتی که درمورد این ارز وجود دارد این است که چگونه باید این ارز ها را نگه‌داری کنیم! در دنیای ارزهای دیجیتال کیف پول‌های مختلفی وجود دارد که توسط صرافی ها معرفی شده و مورد انتخاب مشتریان قرار می‌گیرد. اما به عقیده شما کدام کیف پول بهترین گذینه برای این کار است؟
 معرفی بهترین صرافی و کیف پول ارز تتر
اولین قدم برای بازار ارز های دیجیتال
بازارهای ارز دیجیتال از جمله بازارهایی است که همیشه نوسان ها و بالا و پایین‌های زیادی دارد. به همین دلیل به تمام کسانی که تجربه لازم در سرمایه‌گذاری را نداشته یا اولین بار است که درمورد ارزهای دیجیتال خرید می‌کنند، توصیه می‌شود که از ارزهای کم هزینه استفاده کرده یا ارزهای کمتری را خریداری کنند.

این امر بدین دلیل است که اگر پس از خریداری ارز، بازار ارز دیجیتال دچار ضرر شد، حجم کمی از ضرر و زیان به افراد سرمایه‌گذار منتقل شود، هرچند اگر ارز خریداری شده پس از مدتی به سود برسند، سرمایه‌گذار کاملا درک می‌کند که در چه شرایطی و کجا باید ارز مورد نظر را خریداری کند. تتر یکی از همین ارزهای بسیار مناسب است که سرمایه‌گذاران نوپا می‌توانند در ابتدای راه خود از آن استفاده کنند.

کیف پول دیجیتال چیست؟
کیف پول دیجیتال که با نام (wallet) در بازار ارزهای دیجیتال مطرح است، نوعی نگه‌دارنده ارزهای دیجیتال است که باعث می‌شود فقط صاحبان ارز یا سرمایه‌گذاران اصلی، به ارزهای خریداری شده دسترسی داشته باشند. این کیف پول دیجیتال دارای دو رمز عمومی و خصوصی است، رمز عمومی این کیف پول درواقع همان شماره حساب بوده و رمز خصوصی، اعداد و ارقام و رمزی است که از سمت سرمایه‌گذار و برای عدم دسترسی افراد غیر قرار داده می‌شود.

انواع کیف پول های دیجیتال
کیف پول‌های دیجیتال به صورت کلی به دو دسته تقسیم می‌شوند:

کیف پول سخت افزار
کیف پول‌های سخت افزاری از جمله کیف پول‌هایی هستند که به صورت فیزیکی در دسترس‌اند. به زبان ساده‌تر این کیف پول ها به صورت یک رم یا فلش درایور کار کرده و قابل اتصال به گوشی موبایل یا رایانه هستند. همچنین از امنیت بالایی برخودار‌ هستند و برای سرمایه‌گذاران محبوبیت زیادی دارند.

کیف پول نرم افزار 
این دسته از کیف پول ها برخلاف کیف پول‌های سخن افزاری هیچگونه حضور فیزیکی ندارند. بلکه بر روی سرور‌های دور قرار می‌گیرند. میزان امنیت این کیف پول ها نسبت به کیف پول‌های سخت افزاری کمتر است، اما برای افزایش اطمینان از عدم دسترسی افراد دیگر به آن، می‌توان قابلیت رمزهای دوگانه را برای این کیف پول انتخاب کرد.
 معرفی بهترین صرافی و کیف پول ارز تتر
معرفی بهترین کیف پول های اتر
ارز دیجیتال تتر یکی از محبوب‌ترین ارزهایی است که در بازار ارزهای دیجیتال قرار دارد. به همین سبب اشخاص برای حفظ آن از کیف پول‌های مختلفی استفاده می‌کنند. در قسمت زیر به معرفی برخی از آنان می‌پردازیم:

کیف پول مای تتر ولت
اگر به دنبال یک کیف پول رایگان و درجه یک هستید، کیف پول مای تتر ولت بهترین گذینه است. این کیف پول از امنیت بسیار بالایی برخودار است و علاواه بر پشتیبانی از ارز تتر، ارز ارز اتر هم پشتیبانی می‌کند. همچنین کار با این کیف پول به صورت رایگان بوده و نیاز به پرداخت هیچ گونه هزینه، حتی هزینه‌های درون شبکه‌ایی ندارید.

این کیف پول یکی از مطمئن‌ترین کیف پول‌هایی است که در بازار ارزهای دیجیتال امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کیف پول تتر
همانطور که از نام این کیف پول مشخص است، کیف پول تتر فقط از ارز دیجیتال تتر پشتیبانی کرده و با نام اختصاریUSDT در بازار رواج دارد. درواقع این کیف پول به صورت موبایلی کار کرده و کاملا رایگان است. اما لازم به ذکر است که برای حفظ امنیت آن باید در طی مراحلی، یک احراز هویت دو مرحله‌ایی انجام داده که بتوانید از میزان امنیت آن مطئمن شوید.

هرچند که این کیف پول، کیف پول اصلی ارز تتر است، اما از آنجایی که بازار ارز دیجیتال همیشه مورد تهاجم افراد غیر قرار گرفته، این کیف پول نیز در سال‌های اخیر مورد حمله بسیاری از هکر ها واقع شده است، البته با تنظیم رمزهای دوگانه دیگر نگرانی بابت این موضوعات وجود ندارد.

کریپتو ولت
کریپتو ولت یکی دیگر از کیف پول‌های بسیار مطمئن است که به صورت نرم افزاری و بر روی گوشی موبایل قابل اجرا است. در این کیف پول شما نیاز به پرداخت هزینه‌ایی ندارید و می‌توانید به صورت رایگان با آن کار کنید. این کیف پول از ارز تتر، کارت‌های نقدی و غیرنقدی پشتیبانی کرده و به همین دلیل در میان سرمایه‌گذاران محبوبیت زیادی دارد.

کیف پول بایننس
یکی دیگر از کیف پول‌هایی که برای حفظ امنیت بیشتر باید مراحل احراز هویت 2 مرحله‌ایی را در آن انجام دهید کیف پول بایننس است. این کیف پول از تمامی ارزها پشتیبانی کرده و انتقال سرمایه در آن بسیار راحت است. به همین سبب بسیاری از سرمایه‌گذاران به سراغ این کیف پول می‌روند.
 معرفی بهترین صرافی و کیف پول ارز تتر
چگونه ارز دیجیتال بخریم؟
ساده‌ترین و اصولی‌ترین روشی که به سرمایه‌گذاران کمک می‌کند که در بازار ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند و ارز مناسبی را بخرند اقدام از طریق صرافی است. درواقع هیچ روشی به اندازه صرافی ها نمی‌تواند باعث اطمینان خیال سرمایه‌گذاران باشد. همچنین خرید تتر USDT از طریق صرافی‌های معتبر قابل انجام است که می‌توانید برای آن اینجا کلیک کنید.

چرا باید از کیف پول دیجیتال استفاده کنیم؟
در دنیای پر از زرق و برق ارزهای دیجیتال نوسان‌های زیادی وجود دارد که می‌تواند افراد را به سود و زیان برساند. در همین دنیای پر از هیاهو، اشخاص زیادی هستند که به نیت کلاهبرداری، قصد در سرقت سرمایه اشخاص دارند، به همین دلیل و برای جلوگیری از دسترسی افراد سودجو به ارزهای دیجیتال یا سرمایه‌های موجود، باید از کیف پول دیجیتال استفاده کرده که نوعی از امنیت را برای سرمایه خود ایجاد کنید.

چگونه به یک صرافی اعتماد کنیم؟
یکی از سوالات بسیار مهمی که ذهن بسیاری از سرمایه‌گذاران را به خود مشغول کرده است چگونگی اعتماد به صرافی‌های مختلف استف زیرا کشور ایران به دلیل مشکلات تحریمی که دارد، نمی‌تواند از خیلی از شرایط یا آپشن‌های صرافی‌های خارج از کشور استفاده کند.
اما سرمایه‌گذارانی که در ایران هستند می‌توانند از طریق یک جست‌و‌جو ساده و مطالعه نظرات سرمایه‌گذاران مختلف یا بررسی سابقه صرافی‌های موجود، معتبر‌ترین صرافی ارز دیجیتال را انتخاب کرده و در نهایت خرید خود را انجام دهند.

بازار ارز دیجیتال، یک فرصت طلایی!
سرمایه‌گذاری یکی از دغدغه‌هایی است که ذهن بسیاری از افراد را با هرمقدار بودجه به خود مشغول می‌کند، اما اینکه چگونه و در چه روشی سرمایه‌ خود را حفظ کنید امری است که نیاز به تحقیق و تفکر دارد، بازار ارزهای دیجیتال یکی از سودمندترین بازارهایی است که می‌توانید سرمایه خود را چند برابر کنید. پس با سرمایه‌گذاری در این بازار، فرصت طلایی خود را حفظ کنید.


این مطلب، یک خبر آگهی بوده و پایگاه خبری تیتر20 در محتوای آن هیچ نظری ندارد.
ارسال نظرات
موضوعات روز