شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی که به همراه هیات 30 نفره بتازگی سفری به کرمان داشتند، یک شب را در ساختمان‌های ویلایی پروژه هتل و مجتمع گردشگری بافت وابسته به گروه مالی گردشگری اقامت کردند.
کد خبر: ۵۸۳۵۸

تیتر۲۰- این برای نخستین بار است که یک وزیر وهیات همراه که برای شرکت در جلسات اداری به شهرستان بافت سفر کرده اند، شب را برای اقامت در این شهر انتخاب و از دست اندرکاران راه‌اندازی این مجموعه تشکر کردند. این مسئله نشان دهنده موقعیت کم‌نظیر پروژه هتل و مجتمع گردشگری بافت و همچنین ضرورت آن برای شهرستان است.
فرماندار و نماینده شهر بافت در مجلس شورای اسلامی نیز وزیر امور اقتصادی و دارایی  و هیات همراه را در سفر به بافت همراهی کردند.
ساختمان‌های ویلایی هتل و مجتمع گردشگری بافت شامل 16 واحد ویلایی با تعداد 80 تخت اقامتی است.
این گزارش حاکیست: فاز ۲ پروژه هتل و مجتمع گردشگری بافت شامل فودکورت نیز تکمیل شده و با اتمام محوطه سازی و همچنین تکمیل جاده شرقی مسیر دسترسی به آن، تا بهمن ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
فاز سه پروژه هتل و مجتمع گردشگری بافت هم شامل 34 واحد اقامتی، دو تالار و دو رستوران است که مراحل تکمیل را طی می‌کند و تا پایان سال 1402 مورد بهره‌برداری خواهد گرفت.
با بهره‌برداری از فازهای ۲ و 3 پروژه هتل و مجتمع گردشگری بافت برای دهها نفر از جوانان به ویژه نیروهای بومی ومحلی، اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ایجاد خواهد شد.
شهرستان بافت همه‌ساله پذیرای شمار زیادی از گردشگران داخلی و خارجی است و با وجود ساخت اقامتگاه بوم‌گردی در سال‌های اخیر، هتل و مجتمع  گردشگری بافت نقش بسزایی در رونق گردشگری این دیار خواهد داشت./روابط عمومی گروه مالی گردشگری

ارسال نظرات
موضوعات روز