پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
با توجه به گستره فعالیت فروشگاه های زنجیره ای در سطح کشور، لازم است در تمامی استان ها ، دفاتر استانی به منظور حل مشکلات و حضور نماینده اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای در ستاد تنظیم بازار استان و پیگیری امور مربوط به اعضا دایر شود.
کد خبر: ۵۹۶۷۶
تیتر20 – تا کنون تنها 3 دفتر استانی اتحادیه دایر شده است واین درحالی است که با توجه به توسعه شتابان فروشگاه های زنجیره ای در سال های گذشته و به نظر می رسد در این مدت روند توسعه دفاتر استانی اتحادیه جهت تسهیل امور اعضا از سرعت لازم برخوردار نبوده است.
این دفاتر در استانها وظایف مشخصی دارند و از این ظرفیت می توان در جهت تسهیل کسب و کار و ارتباط گیری و حضور در تصمیمگیریهای استانی و حتی نظارت، پیگیری و رفع مشکلات اعضا استفاده کرد.
با توجه به گستره فعالیت فروشگاه های زنجیره ای در سطح کشور، لازم است در تمامی استان ها ، دفاتر استانی به منظور حل مشکلات و حضور نماینده اتحادیه در ستاد تنظیم بازار استان و پیگیری امور مربوط به اعضا برپا شود.
گشایش این دفاتر نقش موثری در راستای افزایش قدرت و سرعتبخشی به فرآیند خدمترسانی به مخاطبان و اعضا در سطح استان ها، ارتباط نزدیکتر با مراکز تصمیم گیری و تنظیم بازار استانی، تسهیل در رسیدگی به شکایات، برگزاری دورههای آموزشی جهت ارتقای دانش و مهارت اعضای تحت پوشش، ارتقای کیفیت و کمیت بازرسی، ارتباط مستمر با اتاق اصناف و اتحادیه های شهرستان، مقامات استانی و هماهنگی جهت انجام امور نسبت به راه اندازی دفاتر استانی دارد و برخورداری هر چه سریعتر تمامی استان ها ازدفاتر در بهبود عملکرد فروشگاه های زنجیره ای تاثیر گذار است.
در حال حاضر فروشگاه های زنجیره ای با مشکلات بسیاری دست به گریبان هستند و موضوع قیمتگذاری دستوری در کنار افزایش هزینههای ثابت و در گردش فروشگاههای زنجیرهای این صنف را با چالش های بزرگی روبرو کرده است.
از طرفی برخی از برند های فروشگاهی موانعی در مسیر توسعه در شهرهای کوچک و دور افتاده دارند که ضروری است اتحادیه با تاسیس دفاتر استانی به این برندها کمک نماید.