جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰
مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی با اشاره به اینکه استقبال فروشگاه های زنجیره ای از طرح "فجر تا فطر" بیشتر شده،گفت: طرح تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصدی بر ۳۴ قلم کالای اساسی تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت تا مردم برای شب عید و ماه رمضان مشکلی در تأمین مایحتاج خود با قیمت های ارزان نداشته باشند.
کد خبر: ۶۰۶۹۰

تیتر۲۰-  مسعود امراللهی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد با اشاره به اینکه وزارت جهاد کشاورزی از مزرعه تا سفره مسئول غذای مردم است،اظهار کرد: در ایام دهه فجر ایده ای جهت ارزان سازی غذای مردم در شب عید و ماه رمضان بررسی و قرار شد که با همکاری بخش خصوصی و اتحادیه‌ فروشگاه های زنجیره ای طرحی تحت عنوان "فجر تا فطر" اجرایی شود.

وی ادامه داد: بر اساس این طرح مقرر شد که حدود ۳۴ قلم کالای اساسی و مایحتاج عمومی مردم اعم از برنج، مرغ، گوشت قرمز، روغن، لبنیات، حبوبات، چای و کنسروها با مدلی که خود اتحادیه ها در نظر دارند با تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصدی عرضه شود.

مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی افزود:این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت. امسال عید و ماه رمضان با یکدیگر تقارن دارند و خرید مردم بیشتر خواهد شد و وظیفه ما این است که کالا به وفور با قیمت ارزان در دسترس مردم باشد.

وی تصریح کرد:در آغاز طرح تعدادی فروشگاه وارد کار شدند و در حال حاضر نیز استقبال فروشگاه های زنجیره ای از این طرح بیشتر شده است.

امراللهی با بیان اینکه کالاها از تولید تا فروش مشمول تخفیف شده اند، گفت: سازمان حمایت درصد سودی را هم برای تولیدکننده و توزیع کننده در کالاهای مختلف لحاظ کرده است. اقدامی که در اینجا صورت گرفته این است که تولیدکننده و توزیع کننده به نسبت، درصدهای سود را کم کنند که تخفیف بین ۱۰تا ۲۵ درصد باشد. البته تعدادی کالای محدود هم تا ۳۰درصد تخفیف خواهند داشت.

وی در پایان گفت:سنوات گذشته وقتی نزدیک به روزهای پایانی سال می شدیم با گران‌فروشی مواجه بودیم.امسال فرهنگ سازی صورت گرفت که به جای گران شدن ارزان سازی نیز صورت بگیرد./ایسنا

ارسال نظرات
موضوعات روز