پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۶

راهنمای خرید صندوق ترازوی فروشگاهی (pos scale)

تیتر20 - صاحبان مشاغلی که کالاهای خود را بر حسب وزن می‌فروشند به یک ترازوی دقیق برای حفظ مشتریان و کسب و کار خود نیاز دارند. خرید یک پوز اسکیل یا صندوق ترازوی فروشگاهی، تمام نیازهای شما را در پایانه‌ فروش برطرف می‌کند. اگر قصد خرید یک پوزاسکیل برای کسب و کارتان را دارید، ابتدا باید نیازهای خود را کامل شناسایی کنید و بر اساس آن تصمیم بگیرید. صرف زمان کافی برای درک نیازها و مقایسه‌ گزینه‌های موجود، منجر به آسان شدن کار، توانای بیشتر برای ارائه‌ خدمات و مدیریت مالی با کمترین خطا می‌شود.

با بایامگ همراه باشید تا در ادامه به مزایا و هر آنچه که باید هنگام خرید پوزاسکیل به آن‌ها توجه کنید، بپردازیم. اگر مایل هستید برای کسب و کار خود یک صندوق ترازوی فروشگاهی تهیه کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتما مقاله‌ پوز اسکیل چیست را نیز مطالعه کنید.

مزایای استفاده از پوز اسکیل

افزایش سرعت و دقت محاسبات با استفاده از پوزاسکیل پس از وزن کردن اقلام، مبلغ به طور خودکار طبق قیمت واحد که به دستگاه داده شده محاسبه شده و فاکتور صادر می‌شود. بنابراین زمانی بابت محاسبات دستی یا وارد کردن وزن کالا به صندوق فروشگاهی صرف نمی‌شود. از طرفی به دلیل عدم دخالت نیروی انسانی، امکان خطا در محاسبات نزدیک به صفر می‌شود.

مدیریت خرید و فروش در فروشگاه‌های توزینی استفاده از پوزاسکیل کمک شایانی به مدیریت خرید و فروش محصولات می‌کند. با استفاده از این دستگاه قیمت‌ها توسط مدیر مربوط یا صاحب اصلی کسب و کار تعیین شده و امکان ویرایش دستی توسط فروشنده‌ها را ندارد، بنابراین امکان خطاهایی از این دست نیز پایین می‌آید. از طرفی با امکان گزارش گیری هفتگی، ماهانه و سالانه می‌توان آمار را بررسی و برای افزایش فروش در آینده برنامه‌-ریزی کرد.

نکات مهم هنگام خرید پوز اسکیل

نکاتی که باید هنگام خرید پوز اسکیل به آن توجه کنید شامل موارد زیر است:

کاربرد: قبل از هر تصمیمی برای خرید باید به این سوال پاسخ دهید که چرا به ترازو نیاز دارید؟ نیاز به وزن کردن چه کالایی دارید؟ آیا اکثر محصولات شما سنگین و بزرگ هستند یا سبک و کوچک؟ پاسخ به این سوالات اولین قدم برای انتخاب پوز اسکیل مناسب با نیازهای شما برداشته می‌شود.

دقت اندازه‌گیری: در کار شما دقت اندازه‌گیری چقدر مهم است؟ درست است که در برخی از کسب و کارها دقت اهمیت بیشتری دارد اما به طور کلی یکی از مهمترین نکات قابل توجه برای خرید ترازو محسوب می‌شود. دقت بالای ترازو باعث اعتماد بیشتر مشتری شده و به او این اطمینان را می‌دهد که مبلغی که پرداخت میکند معادل کالایی است که دریافت می¬‌کند.

ظرفیت: بزرگترین و سنگین‌ترین کالایی که قرار است ترازو تحمل کند چقدر است؟ اگر صاحب شیرینی فروشی و سوپرمارکت باشید، معمولا کالایی با وزن یا ابعاد خیلی بالا برای فروش ندارید. بنابراین ترازوهایی با ظرفیت پایین نیز برای شما مناسب هستند. اما اگر فروشگاه مواد پروتئینی دارید، برای وزن کردن قطعات بزرگ گوشت، با ترازویی با ظرفیت بالاتر نیاز دارید.

محیط کار: برای انتخاب یک پوز اسکیل مناسب باید به این نکته توجه کرد که چه کسب و کاری دارید و قصد دارید در چه محیط و شرایطی از آن استفاده کنید. با توجه به محیط کاری باید پوز اسکیلی را انتخاب کنید که به اندازه کافی با دوام باشد. اگر قرار است از این دستگاه برای وزن کردن محصولات غذایی در حجم بالا استفاده کنید، برای رعایت نکات بهداشتی، باید ترازویی را انتخاب کنید که قابلیت تمیز شدن آسان را داشته باشد.

نصب و کالیبراسیون: بهتر است قبل از خرید پوز اسکیل مکانی که برای آن در نظر دارید را انتخاب کنید. برخی از ترازوها هنگام نصب و به صورت دوره‌ای نیاز به کالیبراسیون دارند. اما برخی از پوز اسکیل‌ها نیز آماده‌ استفاده هستند و نیازی به این کار ندارند. پس در صورتی که احتمال می‌دهید نیاز به جابجایی دستگاه داشته باشید و یا هر روز با فرآیند توزین سروکار دارید، به این موضوع توجه کنید و پوزاسکیلی را انتخاب کنید که نیازی به کالیبراسیون نداشته باشد.

پوز اسکیل بایامکس

یکی از دقیق‌ترین پوز اسکیل‌های موجود در بازار، پوز اسکیل بایامکس است که با دقت توزین ۵ گرم و بازه‌ی توزین ۱۰۰ گزم تا ۳۰ کیلوگرم می‌تواند پاسخگوی نیاز بسیاری از کسب و کارها باشد. همچنین این دستگاه با بهره‌مندی از سیستم رایانه‌ای قدرتمند بدون فن، صفحه نمایش لمسی، چاپگر صدور فیش و امکان اضافه کردن نمایشگر مشتری، قابل استفاده در کلیه صنوف توزینی اعم از قنادی، آجیل و خشکبار، سوپر پروتئین، سوپر میوه و هایپرمارکت‌ها است. برای اطلاع دقیق تر از ویژگی‌های این محصول به صفحه‌ پوز اسکیل بایامکس مراجعه و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ارسال نظرات
موضوعات روز