جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
تیتر۲۰ بررسی می کند؛
چندی پیش طهمورث جوانبخت از فولاد مبارکه راهی فولاد خراسان شد تا سکان هدایت این مجموعه را به دست بگیرد. اما از نکات بسیار مهمی که باید در دستور کار این مجموعه باشد علاوه بر حل مشکلات تولید توجه به روابط عمومی و تقویت این بخش بسیار مهم در جهت استفاده از ظرفیت ها برای پیشبرد اهداف توسعه ای شرکت است.
کد خبر: ۶۰۸۷۸
اولویت های مدیرعامل جدید فولاد خراسان؛ از افزایش تولید تا تقویت روابط عمومی
تیتر ۲۰- تغییرات مدیریتی در صنعت فولاد به شرق کشور و فولاد خراسان رسید. طهمورث جوانبخت که پیش از این یکی ‌از معاونان شرکت فولاد مبارکه بود، حالا سکان دار مدیریت در فولاد خراسان شده است.

هرچند این مجموعه به واسطه نزدیکی به منطقه سنگان عسلویه معدنی کشور می تواند مشکلات کمتری را در بحث تامین مواد اولیه تجربه کند اما باز هم بدون چالش نخواهد بود.

در این زمینه طرح ۲.۵ میلیون تنی کنسانتره در دستور کار قرار گرفت تا در نیمه سال آینده با ورود به مدار تولید بتواند در بحث تامین مواد اولیه موثر باشد. پیش تر این پروژه به دلیل مشکلات ناشی از تحریم با چالش هایی همراه بود که حال انتظار می رود مدیرعامل جدید با روند اجرایی این پروژه را با سرعت بیشتری پیش ببرد.

پروژه احیای مستقیم و همچنین گندله سازی نیز از دیگر طرح های این مجموعه است که بهره برداری از آنها می تواند در بحث تامین مواد اولیه موثر باشد.

اما در کنار این‌ موارد بحث تامین گاز می تواند تولید و صادرات این مجموعه را با مشکلات جدی مواجه کند که داشتن برنامه ای مشخص از سوی مدیریت جدید این مجموعه می تواند به گذر از این بحران کمک کند.

موارد یاد شده بخشی از مشکلاتی است که در حوزه مدیریت و طرح های توسعه ای قرار دارد، اما مشکلات دیگری در این بین وجود دارد که می تواند بر روند تولید و اقدامات اجرایی این مجموعه اثر گذار باشد اما شاید چندان در تصمیمات و برنامه ریزی ها به آن توجه نشود.

ارتباط با رسانه ها و تقویت بخش روابط عمومی به عنوان پیشانی یک سازمان یا شرکت می تواند به توانمندی هر چه بیشتر آن کمک کند اما این موضوع در دورهای مدیریتی قبلی از چشم دور مانده است.

این در حالی است که ارتباط مستمر با رسانه ها منجر به مطرح شدن گلوگاه های تولیدی و همچنین ارایه راهکارهایی می شود که گاها با سرعت بیشتر به حل مشکلات انجامیده است اما فولاد خراسان از این موضوع غافل مانده و بیشترین اقدام در این زمینه را به برگزاری نشست خبری در حاشیه نمایشگاه های فولادی دانسته است.

آن چیزی که امروز حائز اهمیت است باید در راستای افزایش تولید و اجرای طرح های توسعه ای به سمت توسعه ارتباطات رسانه ای رفت. اینکه تنها به انتشار اخباری در سایت و کانال مجموعه اکتفا شود نمی توان آن را ارتباط با رسانه دانست. امروز رسانه در تمام دنیا قدرتی در اختیار دارد که باعث شده اتفاقات بسیاری با رسانه ای شدن به گوش مسئولان رسیده و راهکاری برای آن پیدا شود.

در دوره مدیریت جدید در فولاد خراسان باید افرادی با تجربه در این حوزه سکان هدایت روابط عمومی را بدست گرفته و از ارتباطات گزینشی در رسانه ها پرهیز شود. اینکه مجموعه ای اجازه دهد رسانه ها نقدهای کارشناسی و تخصصی به موضوعات روز در آنها بپردازند بدون شک منجر به رشد آن مجموعه می شود.

ارسال نظرات
موضوعات روز