تیتر۲۰- در نامه محمد محمدیبخش آمده است؛ طبق بررسیها، عمده تخلفات صورت گرفته بر اثر سوء رفتار کانالها و سایتهای فروش بهصورت مجازی است که معرفی چند نمونه از این سایتهای متخلف به مرجع قانونی رسیدگی به تخلفات، مانع از ادامه تخلفات بیشمار این سایتها نشد و هر کدام از سایتها به محض انسداد، با دامنه جدید (Domain) و در مدت زمانی بسیار کوتاه فعالیت خود را ادامه دادند.
برخوردهای سازمان هواپیمایی کشوری با متخلفان در چارچوب شرح وظایف و اختیارات آن بیشتر معطوف به جنبههای مخاطرهانگیز ایمنی پروازهاست و برخوردهای تعزیراتی مشتمل بر موارد مربوط به عدم رعایت مقررات نرخی در حوزه اختیار عمل آن مرجع است. بنابراین از سازمان تعزیرات حکومتی درخواست میشود با توجه به آییننامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرفکنندگان، بازرسی های لازم توسط سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان انجام شود.
همچنین لزوم انجام گشتهای مشترک و حمایت سازمان هواپیمایی کشوری از رعایت قوانین در حوزه فروش بلیت هواپیما، از موضوعات مورد تاکید در این نامه است./تسنیم