شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸
تیتر ۲۰ گزارش می‌دهد: 
اقدام بیمه سرمد در راه‌اندازی میز خدمت در تمام شعب بانک صادرات ایران، در قالب همکاری‌ بین‌بخشی و ارائه خدمات متنوع و یکپارچه، یک اقدام برد- برد برای طرفین است و علاوه بر آن، نقش کلیدی در جلب رضایت مشتریان ایفا می‌کند.
کد خبر: ۶۹۷۸۸

تیتر 20- ارائه خدمات به مشتریان در دنیای امروز، اهمیت حیاتی برای کسب‌وکارها دارد. در این راستا، اقدام بیمه سرمد در راه‌اندازی میز خدمت در تمام شعب بانک صادرات ایران، در قالب همکاری‌ بین‌بخشی و ارائه خدمات متنوع و یکپارچه، یک اقدام برد- برد برای طرفین است و علاوه بر آن، نقش کلیدی در جلب رضایت مشتریان ایفا می‌کند.


 چرا میز خدمت؟ چرا بیمه سرمد؟ چرا بانک صادرات؟
میز خدمت بانکی، نقطه تماس مرکزی برای مشتریان است و به آنها کمک می‌کند به طیف گسترده پشتیبانی‌ها و سرویس‌های لازم دسترسی پیدا کنند؛ این اقدام می‌تواند از طریق کانال‌های مختلف مانند تلفن، ایمیل، چت آنلاین یا حضوری باشد. برخی بانک‌ها نیز میزهای خدمت ویژه برای مشتریان تجاری یا مشتریانی با نیازهای خاص طراحی می‌کنند.

 
ابتکار جذاب بیمه سرمد، با راه‌اندازی میز خدمت در شعب بانک صادرات سراسر کشور به عنوان سهامدار اصلی این شرکت بیمه‌ای، بیانگر اهمیت‌بخشی به مشتریان بانک و بیمه است. بیمه سرمد با سابقه بیش از یک دهه فعالیت، با حمایت بانک صادرات و برخی دیگر از مجموعه‌های توانمند، نیمه دوم سال 1392 آغاز به کار کرد و طی این مدت، «ارتقای کیفیت از طریق بهبود میزان تطابق عملکرد شرکت با انتظارات مشتریان» را به عنوان یکی از اهداف کلان خود قرار داده است.


در این رابطه، پاسخ به سوالات مشتریان درباره محصولات و خدمات بیمه‌ای، کمک به حل مشکلات آنها در زمینه پرداخت خسارت بیمه، مبلغ و مانند آن، ارائه پشتیبانی فنی برای خدمات آنلاین بیمه‌ای یا اپلیکیشن‌های موبایل و جمع آوری بازخورد از مشتریان درباره سرویس‌های ارائه‌شده یا موردنیاز، از مهم‌ترین و رایج‌ترین خدمات، در قالب میز خدمت به مشتریان است.


نکته قابل توجه در اقدام اخیر بیمه سرمد، این است که این شرکت، قبلا طرح ایجاد میز خدمت در شعب بانک صادرات را به صورت آزمایشی در استان گیلان اجرا کرده و بازخوردهای مثبت آن، منجر به تصمیم‌گیری برای تعمیم طرح در تمام شعب شده است. همچنین پیشنهاد مدیریت بیمه سرمد در زمینه راه‌اندازی میز خدمت از طریق استقرار نمایندگان شرکت در شعب بانک صادرات، با به‌کارگیری خانواده بزرگ بانک صادرات، به‌ویژه بازنشستگان، از دو منظر، اقدامی شایسته و درخور توجه است: 


اول اینکه از ظرفیت بازنشستگان، تجربیات و دانش آنها به عنوان دارایی‌های ناملموس بانکی استفاده بهینه می‌شود. این امر، علاوه بر کمک به شرایط اقتصادی آنها، نگرش توانمندی در آستانه سالمندی را در بازنشستگان تقویت می‌کند. دوم اینکه میوه بهره‌مندی از توانایی این قشر، افزایش بهره‌وری، ارتباط و تعامل بیشتر بانک و بیمه است.


12 مزیت و اهمیت میز خدمت
اهمیت و مزیت ایجاد میز خدمت توسط بیمه سرمد در شعب بانک صادرات، اضلاع سه‌گانه مثلث بانک صادرات ایران، شرکت بیمه سرمد و در نهایت، مشتریان را به عنوان هرم این سه‌ضلعی دربرمی‌گیرد: 

4 مزیت برای بانک صادرات
نخستین مزیت و اهمیت میز خدمت برای بانک صادرات، ارائه خدمات بیمه‌ای به مشتریان بانک است. با استقرار میز خدمت بیمه سرمد در شعب بانک، مشتریان می‌توانند به طیف گسترده‌ای از‌ خدمات بیمه‌ای، از جمله بیمه عمر، بیمه خودرو، بیمه آتش‌سوزی و.. دسترسی داشته باشند. این امر به نفع بانک صادرات است، زیرا با ارائه خدمات دارای ارزش افزوده به مشتریان، رضایت آنها را افزایش می‌دهد. دومین نکته، افزایش سهم بازار است. همکاری متقابل با یک شرکت بیمه معتبر مانند بیمه سرمد، می‌تواند به افزایش سهم بازار بانک صادرات در حوزه خدمات مالی کمک کند. 


سومین نکته، کاهش بار عملیاتی است. با تمرکزِ بخشی از امور به بیمه سرمد، بار عملیاتی شعب بانک صادرات کاهش می‌یابد و کارکنان بانک می‌توانند روی وظایف اصلی خود تمرکز کنند. چهارمین نکته اینکه بانک صادرات می‌تواند از طریق معرفی مشتری به بیمه سرمد، منفعت کسب کند.


4 مزیت برای بیمه سرمد
ایجاد میز خدمت توسط بیمه سرمد در شعب بانک صادرات، برای این شرکت بیمه‌ای نیز مهم و مفید است. دسترسی به مشتریان جدید، اولین مزیت است. با حضور در شعب بانک صادرات، بیمه سرمد به طیف وسیع مشتریان بالقوه دسترسی پیدا می‌کند. رشد فروش بیمه از طریق افزایش دسترسی به مشتریان، مزیت دوم است. همچنین توسعه و ارتقای برندینگ از طریق همکاری با بانک صادرات که یک برند معتبر در نظام بانکی ایران است، سومین مزیت راه‌اندازی میز خدمت در بانک صادرات برای بیمه سرمد است. با توجه به مزایای یادشده و تمرکز بر فعالیت‌های بیمه‌ای، مزیت چهارم یعنی کاهش هزینه‌ها، نصیب بیمه سرمد خواهد شد.


4 مزیت برای مشتریان
فراتر از اهمیت و مزیت راه‌اندازی میز خدمت برای بانک صادرات و بیمه سرمد، لذت سفر مشتری هنگام مراجعه به بانک است. اولین مزیت، دسترسی آسان مشتریان به خدمات بیمه‌ای است. با راه‌اندازی میز خدمت بیمه سرمد، مشتریان می‌توانند به راحتی و در کمترین زمان ممکن به خدمات بیمه‌ای موردنیاز دست یابند. دومین مزیت، دریافت مشاوره تخصصی است.

کارکنان متخصص بیمه سرمد در میزهای خدمت به مشتریان در انتخاب پوشش بیمه‌ای مناسب، مشاوره تخصصی می‌دهند. سومین مزیت، مدیریت زمان است. با این اقدام، مشتریان برای انجام امور بیمه‌ای خود نیاز به مراجعه جداگانه به شعب بیمه سرمد ندارند و این امر، موجب صرفه‌جویی در زمان آنها می‌شود. چهارمین مزیت، تجربه یکپارچه برای مشتریان است. آنها با ادغام خدمات بانکی و بیمه‌ای، می‌توانند تجربه‌ لذت‌بخش و بی‌دغدغه برای دریافت خدمات داشته باشند.


با توجه به ترسیم مثلث مزیت‌های سه‌سویه، همکاری بیمه سرمد و بانک صادرات، علاوه بر کسب منفعت طرفین، برای ضلع اصلی و سوم یعنی مشتری نیز یک برد تمام‌عیار محسوب می‌شود. به تعبیر دیگر، راه‌اندازی میز خدمت بیمه سرمد در شعب بانک صادرات، مصداقِ «با یک تیر، سه نشان زدن» است. این اقدام، یک اتفاق مثبت برای ارتقای سطح خدمات بانکی و بیمه‌ای در ایران است و به افزایش تعامل بین موسسات بانکی و بیمه‌ای، توسعه فرهنگ بیمه و رونق اقتصادی کمک می‌کند.

 

ارسال نظرات
موضوعات روز