پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
بیمه مرکزی به تازگی جدول جدیدی از توانگری مالی شرکت های بیمه منتشر کرده است که نشان می دهد بیشتر شرکت ها موفق شده اند سطح یک توانگری را دریافت کنند، اما سوال این است که اعداد این جدول تا چه اندازه واقعی است و اساسا قرار گرفتن یک شرکت در بالاترین سطح توانگری، تا چه اندازه نشان دهنده وضعیت واقعی آن است؟
بیمه خرد در کشورهای در حال توسعه کاربرد دارد؛ جایی که بازارهای بیمه ناکارآمد هستند. درک همین نیاز موجب شده است که شرکت «بیمه پاسارگاد» در چارچوب استراتژی خود، وارد طراحی محصول برای این بازار شود.
بیمه پارسیان با هدف پاسخگویی به نیاز روزافزون مشتریان به پوشش بیمهای برای گوشیهای همراه، اقدام به ارایه بیمه نامهای جامع و کامل کرده است. این بیمه نامه که در قالب بیمه تجهیزات الکترونیکی در رشته مهندسی ارایه میشود، تمامی ریسکهای احتمالی برای گوشیهای هوشمند را پوشش میدهد. از جمله این پوششها میتوان به ضربه، سقوط، آبدیدگی، آتشسوزی، سرقت و خسارات ناشی از بلایای طبیعی اشاره کرد.
شرکت بیمه ملت با دستیابی به نسبت توانگری ۴۸۸ درصدی برای پنجمین سال پیاپی، توانگرترین شرکت بیمه کشور لقب گرفت. این رقم، فقط یک عدد نیست؛ ورای آن، سالها تلاش خردمندانه، مدیریت هوشمندانه و استراتژی آیندهنگرانه است که ارزش آن را از یک شاخص ساده فراتر میبرد.