جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن اشاره به شرایطی که طی یکسال گذشته و به‌ویژه سه ماه اخیر برای صنعت طلا و جواهر اتفاق افتاده و بازار را در شرایط رکود قرار داده ابراز امیدواری کرد که دولت جدید، رویکردی متفاوت نسبت به اصناف کشور و به‌ویژه صنف و صنعت طلا داشته باشد.
کد خبر: ۶۹۸۴۱

تیتر۲۰- نادر بذرافشان به مناسبت روز ملی اصناف، در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تبریک این‌ روز به اصناف کشور و فعالان این حوزه، اظهار کرد: شرایط رکود و کاهش تقاضا در بازار سکه و طلا از ابتدای سال گذشته آغاز شده و شرایط را برای فعالان این صنف سخت کرده است،   این روند علیرغم گذشت سه ماه از سال جدید، همچنان بر بازار حاکم است. بسیاری از واحدهای تولیدی و توزیعی، فعالیت اقتصادی مطابق با ظرفیت خود را ندارند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، خاطرنشان کرد: پس از موضوعات مربوط به اجرایی شدن سامانه جامع تجارت و اعتراضی که فعالان صنف طلا و جواهر داشتند و در مقطعی بازار نیمه تعطیل شد، اکنون حدود یک ماهی است که بازار به صورت کامل فعالیت دارد، اما متاسفانه به لحاظ تقاضا، چندان شرایط خوبی ندارد و رکود همچنان تا پایان هفته گذشته هم وجود داشته است.  

وی هشدار داد: چنانچه این شرایط در حوزه‌ صنعت ما ادامه‌دار باشد و طی روزها و ماه‌های آینده، تغییر شرایط اقتصادی و تقاضا، ایجاد نشود، واحدهای تولیدی و توزیعی ما با چالش مواجه می‌شوند.

 دولت جدید، رویکرد نسبت به اصناف را تغییر دهد

این فعال صنفی ابزار امیدواری کرد که شرایط رکود حاکم بر بازار طلا و جواهر و صنعت آن، دیگر تشدید نشود و شرایط مطلوب به این صنف و صنعت بازگردد. بر این اساس از نمایندگان مجلس و همچنین دولت جدید تقاضا داریم که نسبت به اصناف کشور، کمی رویکرد خود را تغییر داده و شرایط را برای فعالیت اقتصادی اصناف و حوزه‌ صنعت طلا و جواهر کشور، مهیا کنند تا در آینده دچار آسیب‌های اقتصادی و اجتماعی در حوزه‌ این صنعت نشویم./ایسنا

 

ارسال نظرات
موضوعات روز