يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 06
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵
تیتر ۲۰ گزارش می‌دهد:
خدمات وب اپلیکیشن پارسی نو که از سوی بیمه پارسیان ارایه شده است، ظرفیت تازه‌ای برای بهره مندی از خدمات بیمه‌ای بدون رجوع به اپلیکیشن‌های تلفن همراه ایجاد کرده است.  
کد خبر: ۷۰۱۳۹

تیتر20 - بقا در بازار بیمه ایران، نیازمند راهبردهایی است که سمت و سوی فناور داشته باشند و خدمات کلاسیک را به بازار تحت وب متصل کنند. در سال های اخیر، این نیاز بیش از پیش، احساس می شود؛ چرا که خدمات مبتنی بر وب در شرکت های بیمه پیشرفت چندانی نداشته اند. بیمه ها غالبا به سراغ توسعه اپلیکیشن های خود رفته اند. 


عرضه خدمات بر روی وب اپلیکیشن می تواند این خلا را پر کند؛ به ویژه در شرایطی که ضریب نفوذ تلفن های همراه شرکت اپل در ایران بالا رفته است اما این شرکت، توسعه دهندگان ایرانی را به دلیل تحریم ها به رسمیت نمی شناسد و ارایه خدمات به آن ها را به بهانه های مختلف متوقف می کند. 


بیمه پارسیان با درک اهمیت این موضوع، وب اپلیکیشن «پارسی نو» را توسعه داد. از همین طریق، می توان به راحتی به روزرسانی توسعه دهنده را دریافت کرد؛ بدون اینکه نیاز به دریافت به روزرسانی به شیوه اپلیکیشن از طریق فروشگاه های اندرویدی و IOS وجود داشته باشد. خدماتی از قبیل خرید آنلاین بیمه نامه، مشاهده بیمه نامه های فعال، پرداخت حق بیمه و... از طریق فراخواندن این وب اپلیکیشن محیا می شوند.   


ظرفیت وب اپلیکیشن 
وب اپلیکیشن ها با سیستم عامل IOS تلفن های همراه اپل همخوانی دارند و توسعه دهنده گان وب و فین تک های بیمه می توانند با آن بازار خود را به نیازهای مشتریان متصل کنند و از طریق ایجاد یک میان بر، به راحتی می توان وب اپلیکیشن پارسی نو را بر روی نقاط دسترسی تلفن همراه قرار داد تا کارکرد اپلیکیشن پیدا کند. 


یکی از مزیت های ویژه پارسی نو، بهره مندی آسان و راحت از حقوق مندرج در قراردادهای بیمه شخص ثالث و بیمه های دیگر پارسیان است. در حالی که، رویه رایج در صنعت بیمه ایران، الزام به حضور فیزیکی مشتریان برای اعلام خسارت خودرو و ارایه تمامی مدارک به صورت کاغذی است، پارسی‌نو این فرآیند را متحول کرده است.
این موضوع به‌ویژه با توجه به پرمصرف بودن بیمه شخص ثالث در ایران و جایگاه ویژه آن در پرتفوی بیمه پارسیان، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

اعمال تخفیف بر روی بیمه 
با توجه به این موضوع، می‌توان انتظار داشت که در آینده‌ای نزدیک، بخشی از فرآیند پرداخت خسارت در بیمه پارسیان از طریق اپلیکیشن پارسی نو انجام شود. این امر برای بیمه‌شدگان مزایای بسیاری به همراه خواهد داشت و این شرکت برنامه‌هایی برای پوشش‌دهی بیشتر خسارات از طریق این اپلیکیشن را در دستور کار دارد.


 ضمن اینکه امکان صدور و تمدید اینترنتی بیمه شخص ثالث وجود دارد. در کنار این خدمات، بیمه پارسیان بر روی وب اپلیکیشن خود تخفیف های بیمه ای را هم اعمال می کند. 
با توجه به اینکه یکپارچه شدن استعلام بیمه نامه با تخفیف ها می تواند مشتریان را ترغیب کند، بیمه پارسیان در پارسی نو این عملیات را اجرا کرده است. در نتیجه نیازی نیست که به سایت های واسطه برای اطلاع از دریافت تخفیف ها رجوع شود. البته همچنان برای مقایسه بیمه ها باید از چنین سایت هایی استفاده کرد. 


بیمه پارسیان پیشتر در اپلیکیشن تلفن همراه خود با نام «چتر همراه» خدمات اعلام خسارت و ارایه برخط درخواست بازدید خودرو برای صدور بیمه نامه را ارایه کرده بود اما نیاز بود که این خدمات در یک وب اپلیکیشن زیر چتر خدمات اینترنتی قرار گیرد. به این ترتیب بستر بهتری برای اعلام خسارت، تشکیل پرونده و در نهایت دریافت خسارت ایجاد جدا شده است. 


وب اپلکیشن بیمه پارسیان نسبت به نمونه های تولید شده از سوی سایر شرکت ها قابلیت های بیشتری دارد. البته تعدادی کمی از شرکت ها وب اپلیکیشن دارند اما پارسی نو در قیاس با سایرین، از این مزیت برخوردار است که تنها برای استعلام اصالت بیمه نامه و درخواست صدور بیمه نامه کاربرد ندارد، بلکه می توان از آن برای اعلام خسارت و تشکیل پرونده استفاده کرد. 

ارسال نظرات
موضوعات روز