سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - 2024 October 22
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹
شرکت مجتمع فولاد خراسان:
بزرگ‌ترین فولادساز شرق کشور از همین‌ اولین ماه پاییز ۱۴۰۳ در حالی تولید خود را پس از ماه‌ها چالش تامین برق شروع کرد که نشان داد برای شمارش جوجه‌ها منتظر آخر پاییز نیست و با ثبت همزمان ۴ رکورد ماهانه تولید، عزم و همت کارکنان‌ش جزم است که بخش زیادی از فرصت از دست رفته تولید به خاطر کمبود برق در تابستان را جبران کنند.
کد خبر: ۷۲۲۰۳

تیتر۲۰- مدیرعامل «شرکت مجتمع فولاد خراسان» با ابراز خرسندی از تلاش همکاران خود در خلق این اتفاق کم‌نظیر گفت: همکاران پرتلاش و توانمند ما نشان دادند که تشنه‌ی کار ‌و تولید و سرشار از انگیزه و توانمندی هستند و این انگیزه و تعهد، بزرگ‌ترین سرمایه مجموعه ماست.

طهمورث جوان‌بخت افزود: تابستان امسال یکی از طولانی‌ترین دوره‌های کمبود و ناترازی حامل‌های انرژی را برای فولاد خراسان پشت سر گذاشتیم و در عین حال اهتمام مدیریت شرکت بر حفظ انگیزه کارکنان بود که این امر خود را در اتفاقی کم‌نظیر و با شکستن همزمان چهار رکورد ماهانه در نواحی مختلف تولید نشان داد که لازم می‌دانم از همت و توان و تعهد یکایک همکاران در حوزه‌های تولید، پشتیبانی، تامین، پیمانکاران در صف و ستاد تشکر کنم.

معاون بهره‌برداری فولاد خراسان هم با بیان این که با برنامه‌ریزی منسجم در شرکت، توانستیم چالش قطع برق را به فرصتی برای تعمیر و‌ نگهداری تجهیزات بدل کنیم افزود: به لطف پروردگار، این آماده‌به‌کاریِ بالای تجهیزات و تسلط همکاران به ظرایف تولید، خود را در رکوردشکنی‌های مهرماه نشان داد و مطمئنا اگر چالش انرژی تکرار نشود، جهش چشم‌گیر تولید در فولاد خراسان دور از دسترس نخواهد بود.

فرشید فضیلتی، چهار قلّه‌ای را که فولادسازان شرق کشور فتح کردند شامل رکورد ماهانه در «تولید گندله»، رکورد ماهانه در «مجموع تولید آهن اسفنجی»، رکورد ماهانه «تولید ناحیه احیا مستقیم شماره ۲» و «رکورد تولید شمش» در فاز ۲ کارخانه فولادسازی برشمرد و‌ خاطرنشان کرد: با پشتکار همکاران، در آخرین روز مهرماه، رکورد روزانه تولید هم در ناحیه فولادسازی ۲ شکسته شد.

وی در تشریح جزییات این موفقیت فوق‌العاده اظهار کرد: در مهر ماه ۱۴۰۳ رکورد تولید ماهانه «گندله‌سازی» شرکت به تناژ ۲۲۶ هزار و ۹۵۵ تن رسید که ۲۳۶۵ تن بیش‌تر از رکورد قبلی است که اردیبهشت‌ماه همین امسال ثبت شده بود. 

در مجموع تولید «آهن اسفنجی» هم که آخرین بار در اردیبهشت سال ۱۴۰۲ ثبت شده بود شاهد ارتقای ۲۵۶ تنی و ثبت رکورد ماهانه ۱۴۵ هزار و ۹۹۵ تن در مهرماه امسال بودیم. ضمن این که بالاترین نِصاب تولید آهن اسفنجی در ناحیه «احیا مستقیم ۲» هم با ثبت رقم ۷۴۸۰۲ تن و ارتقای ارتقای ۱۷۱ تنی رقم خورد.

فضیلتی دستیابی به بالاترین تناژ ماهانه تولید در ناحیه «فولادسازی ۲» را دیگر دستاورد همکاران فولاد خراسان برشمرد و گفت: همکاران ما در این ناحیه رکورد آذرماه پارسال خود را ۱۲۹۸ تن ارتقا دادند و نِصاب جدید این واحد را با تناژ ۵۵ هزار و ۹۹۸ تن ثبت کردند. این در حالی است که رکورد تولید روزانه این واحد هم با تولید ۲۳۴۸ تن در شبانه‌روز، در تاریخ ۳۰ مهر ماه با همدلی و تلاش همکاران غیورمان در بخش‌های مختلف اعم از تامین، پشتیبانی، مالی و‌اقتصادی، در بخش‌های مختلف صف، ستاد و پیمانکاران، شکسته شد.

معاون بهره‌برداری فولاد خراسان از حمایت‌های بی‌دریغ مدیریت عالی شرکت و تلاش شبانه‌روزی همه همکاران در بخش‌های مختلف اعم از تامین، پشتیبانی، مالی و اقتصادی، واحد‌های مختلف صف، ستاد و پیمانکاران که با این رکوردشکنی‌ها کام خانواده بزرگ فولاد خراسان را شیرین ساختند، قدردانی کرد.

 

ارسال نظرات
موضوعات روز